Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingeniør søger job/konsulenttimer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er uddannet ingeniør og søger job i kortere eller længere periode. Jeg har 15 års erhvervserfaring og leder nu efter det rigtige job, i mellemtiden vil jeg forsøge mig med konsulentydelser på timebasis. Så hvis du har såvel små som store opgaver hvor du har brug for en alsidig ingeniør, så vil jeg gerne høre fra dig.

Min baggrund er en uddannelse som maskiningeniør fra Danmarks Tekniske Universitet. Trods mit høje tekniske niveau er jeg meget praktisk orienteret og forstår at kombinere teori med virkelighedens verden. Mht. projektledelse har jeg prøvet det meste og der er ingen opgaver der er for små eller for store. Jeg har også fungeret som sparingspartner for et par virksomheder som har haft brug overordnet strategisk vejledning.

Da jeg har arbejdet i produktinsvirksomheder inden for gasindustri, optiske industri, fødevaremaskiner og inovation, har jeg en lang række tekniske kvalifikationer. Derfor har jeg kort listet stikord op for, at give et indtryk af min kunnen:

LEDELSE:

- Projektleder (op til 100 mill.)

- Teamleder (20 mand)

- Ansvarlig for udviklingsprojekter

- Udviklingsingeniør

- Produktchef

TEKNIK

- Beregninger på dynamiske/statiske systemer, Termodynamik, fluidmekanik, simulering

- Dataopsamling, avancerede målinger på tekniske systemer og installationer (.NET, LabView)

- EDB - ekspert i diverse almindelige programmer samt MatLab, Labview, Solid Works 3D tegneprogram, .NET

- Elektronik, programmering af microchip

- Styring, styringssystemer og opbygning at styringssystemer (eltavler,PLC)

- Netværk, jeg har et omfattende netværk som jeg ofte trækker på

- Fremstilling, gode forbindelser til leverandører og fremstillere

- Alt det jeg ikke har skrevet ;-)

SALG:

- Gennemfører i øjeblikket NLP Salgs Practitioner

PERSON:

- Jeg kan begå mig på alle niveauer i såvel små som store organisationer

- Jeg er udadvendt og vellidt person

- Omhyggelig og nøjsom i mit arbejde

- inovativ, nytænkende og resultatorienteret

VIRKSONHEDER:

- erfaring fra virksomheder fra 3 ansatte til 150.000 ansatte

- har arbejdet inden for udvikling, produktion, fremstilling

- Gasindustri, optiske industri, fødevaremaskiner, Vision og inovation

Hvis ovenstående har vagt din interesse eller du har spørgsmål, så lad mig høre fra dig - intet er for småt.

OBS: Jeg bor i Nordsjælland.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)