Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjælp til promovering af www.prettyacc.dk!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej FashionTrade 

Adwords, adwords, adwords......

Der er sikkert andre gode medier/portaler osv., men Adwords virker altså bare.

At opsætte en Adwords kampagne er ret simpelt, og vigtigst af alt: Kunderne er der - vi Googler jo som aldrig før...

Mvh. Oza

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Tilmeldt 25. Jul 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:32

Svindelannoncer 

Egentlig synes jeg at du skulle holde bedre kontrol med din side. Det vrimler med falske dyreannoncer og har gjort det længe. Du udsætter dine brugere for at blive snydt.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:42

Hej, og tak for dit indlæg.

Ved hver annonce er der et faneblad "Anmeld ulovlig annonce" (kan ses når man er logget ind).

Hvis du har kendskab til svindelannoncer håber jeg da at du vil hjælpe med at identificere disse.

På hver eneste bruger har jeg naturligvis navn, adresse m.v., ligesom man ikke kan oprette en profil med falsk emailadresse, så får jeg kendskab til falske annoncer er det let at kontrollere disse, og løse problemet.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Tilmeldt 25. Jul 08
Skrevet kl. 14:03

Det er fint nok at du har et link til at anmelde en falsk annonce.

Men tænk på:

Email adresserne er ikke falske. det er nye hotmail,Gmail som bliver oprettet hele tiden, til at "sælge" hunde over. Hundene eksisterer ikke og køber skal "lige sende nogle penge" inden dyret kommer til DK. PETFRAUD!

Det hele startede med nigeriebreve, falske lotterier hvor man havde vundet en masse millioner. 

http://www.forbrug.dk/klage/love/forbrugerlove/mfl/sager/internete-handel/fokus-paa-fup-i-februar-2005/eksempler-paa-fup/

Der er heller ingen brugere der gider være moderator på andres sider, endsige oprette en profil, for derefter at anmelde svindelannoncer.

Her er en svindelannonce:http://ditbrugtmarked.dk/advert.asp?cat=11&s=63&id=10691 

Annoncerne er lette at spotte. Dårligt dansk/engelsk..kun email adresse..m.m.

Hvis du eller jeg solgte en hund, ville vi så ikke vedlægge et telefonnummer? 

Tilmeldt 25. Jul 08
Skrevet kl. 14:05

Ofte kan du Google en email adresse. Så kommer den frem på handelspladser på udenlandske sider.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 14:15

Hej igen.

Faktisk er NAVN, ADRESSE, TLF.NR., helt korrekte på denne annonce, og stemmer overens med oplysninger fra DEGULESIDER.

Jeg ringede lige til brugeren som dog ikke havde nogle hunde til salg, og ikke kendte til annoncen.

Annoncen, og brugeren, er derfor slettet.

Tak for hjælpen.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 14:26

Tak for tippet Yes

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)