Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjælp til promovering af www.prettyacc.dk!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer.

Jeg ejer e-shoppen: www.prettyacc.dk, (modetilbehør) som har et par år på bagen efterhånden. E-shoppen har ikke været vores primære drift, men har taget den seriøst alligevel. E-shoppen er senest blevet blevet lavet i nyt design her i efteråret med en spændende rabatstruktur. Men der er ikke rigtigt nogen trafik ( og ordrer) og vi er lidt i tvivl om hvor vi skal sætte ind mht. markedsføringen og hvor pengene gør bedst. Der kommer mange henvendelser fra div. portaler, som vil sælge os annoncer, men uden at det har haft nogen effekt. Senest med bl.a spar30.dk og Adwords?

Jeg kunne evt. godt tænke mig, at høre fra andre, som har fået deres e-shop til at vokse ved nogle bestemte tiltag/markedsføring.

Eller fra nogle, som har erfaring med at få andres e-shop til at vokse.

Er der nogle ideer?

Mvh

www.prettyacc.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59

Hej

Jeg har ikke erfaring med min egen E-shop, men jeg har arbejder som Affiliate Marketing Manager for blandt andet et stort tøj mærke i England. Affiliate Marketing udgør en forholdsvis stor del af deres omsætning.

Så jeg vil da forslå dig at opstarter dig eget program, da det har forholdsvis små omkostninger i forhold til udbyttet. Jeg vil gerne hjælpe dig med nogle af de spørgsmål du måtte have eks hvilket netværk du skal vælge, hvad skal du betale affiliates.

Ellers kan du også kigge på søgemaskineoptimering, linkbuilding og om du bruger nok penge på dine adwords, men der kan jeg desvære ikke hjælpe dig.

Kontakt mig på PM, så kan vi tage en snak. 

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 14:36

Hej.

Jeg kan så til gengæld tilbyde at gøre jeres side mere synlig på søgemaskinernes resultatsider.
Og fidusen er at I intet betaler, førend siden har opnået de positioner vi i fællesskab har sat som mål.

Jeg har mange års erfaring indenfor området, men har ikke tilbudt min viden som en service før (har arbejdet på egne sider).
Derfor skal jeg stadig have noget mere erfaring med klient projektstyring, prisfastsættelse mm, så jeg tilbyder en slags beta-test rabat der gør det uforskammet billigt for kunderne.

Har du lyst til at drøfte sagerne skal du være velkommen til at kontake mig.

Mvh,
Troels

Fra Mariager, 9550
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 16
Fra  GLOKAL-Marketing Skrevet kl. 15:03

Hej

Jeg vil da godt byde ind på opgaven.

Se mere på www.glokal-marketing.dk. Vi kan hjælpe dig med det meste inden for online markedsføring.

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Fra  PriceRunner.dk Skrevet kl. 16:11

Hej!

Prøv at kigge på www.rabatus.dk - vi skal nok kunne sende noget salg til dig. Det er gratis at tilmelde dig og du betaler kun hvis du sælger noget. Du kan klikke på linket i bunden af vores side (Butiks logind).

Jeg sætter dig gerne gratis på forsiden en uges tid så kan vi jo se om der sker noget. Dette tilbud gælder selvfølgelig også for andre Amino'er.

Den kommission i betaler er noget i selv fastsætter – i er selv de bedste til at afgøre dette. Vi har butikker der betaler 1% og
nogen der betaler 25%. Det er noget der selvfølgelig skal passe til din forretning. Ud af kommissionen som butikken betaler - giver Rabatus 70% tilbage til forbrugerne som så er deres rabat. Så ved 10% får forbrugerne typisk 7% tilbage. Rabatus beholder de sidste 3%.

Med venlig hilsen

Martin Andersen 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:30

Synes helt klart i skal kaste jer ud i Adwords, hvis i ikke bruger det i forvejen. I behøver ikke et firma til at hjælpe jer med det da det er utrolig nemt. Men kan i tjene flere penge ved at lave andre opgaver, er det med at få et firma til det.

Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 17:20
Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 17:23

Hej Kristian,

Jo, vi har adwords i dag, men det er ret halvhjertet. Hvor meget skal man bruge på det, for at få det fornødne resultat. Er der nogle som har erfaringer?

Mvh

www.prettyacc.dk

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 22:27

Hej

Jeg synes da, at I skulle tilmelde Jeres butik til vores portal for netbutikker, ShoppingDK. Vi er godt besøgt og sender vores brugere videre til de registrerede butikker. 

Med venlig hilsen
Jacob

Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 15:17

Hej Martin,

Hvad mener du med, at man selv kan bestemme, hvad man vil give i rabat....?

Hvor mange tror du, at du kan henvise til min e-shop fra din portal pr. måned?

Mvh

prettyacc.dk

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)