Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KVINDER.... HJÆLP !

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 3. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Damer

Jeg har hjemmesiden www.boutique-lingeri.dk

Jeg kunne tænke mig at høre jeres mening hvis nu i skulle købe undertøj/lingeri online mht størrelser, modeller, pris, layout på hjemmesiden m.m.

Tilmeldt 7. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 03:34

Jeg er i den grafiske verden - har faktisk aldrig selv købt undertøj over internettet.

Hjemmesiden er efter min mening nogenlunde - men på grænsen til at være lidt for amatør og rodet.

Der er for mange forskellige farver: pink, lilla tekst på forsiden, blå, orange - især de orange KØB knapper er meget uvelkomne i mine øjne *G*
Logoet - skrift med runde kanter minder lidt om tegneserie eller at "det er for sjov".
Handelsebetingelser - der står teksten med forskellig skrifttype og farve (ikke godt).
Mangler måske lidt mere inddeling af elementer på siden for at det ikke ser rodet ud. Og hold jer til 2-3 forskellige skritstørrelser.

En rød tråd i designet.... *S*

Håber det var til hjælp Smile

Nicolin

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:27

Nicolin har oprettet sig på www.fairflirt.dk som bruger og brugt hendes profil til at linke videre til hendes egne - dårligt fungerende og dårligt designede - hjemmesider, så brugere - pas endelig på at I ikke følger designråd fra en virksomhed som er nødt til at snyde og omgå reglementer og god forretningsskik for at få kunder til hendes egne sider.

Tilmeldt 14. Jan 08
Skrevet kl. 11:32

Nicolin har oprettet sig på www.fairflirt.dk som bruger og brugt hendes profil til at linke videre til hendes egne - dårligt fungerende og dårligt designede - hjemmesider, så brugere - pas endelig på at I ikke følger designråd fra en virksomhed som er nødt til at snyde og omgå reglementer og god forretningsskik for at få kunder til hendes egne sider.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12931
Skrevet kl. 11:47

Undskyld men hvad har dine beskyldninger mod Nicoline med dette indlæg at gøre?. Nicoline kommer med nogle ret så fornuftige / væsentlige kommentare der kan hjælpe med til at forbedre hjemmesiden.

Magen til usympatisk person der ikke en gang tør stå frem med navn ..... føj.

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 14. Jan 08
Skrevet kl. 12:02

Det essentielle i indslaget er, som det står - at når man som virksomhed benytter sig af omtalte metoder, fordi det åbenbart er den eneste måde man kan få kunder til at besøge ens egen butik på, kan man da dårligt rådgive om ting som skal til for at få kunder til en butik. Det er ej heller beskyldninger, men fakta. Jeg er ikke i noget henseende usympatisk, men syntes til gengæld det er ret usympatisk at benytte sig af metoder der strider imod reglementer for at fremme sin egen forretning. Mit navn er i øvrigt Sascha Marc Rahn, hvad det så end kan bruges til i denne sammenhæng ????

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 13:21

Magen

Sas1000:

Det essentielle i indslaget er, som det står - at når man som virksomhed benytter sig af omtalte metoder, fordi det åbenbart er den eneste måde man kan få kunder til at besøge ens egen butik på, kan man da dårligt rådgive om ting som skal til for at få kunder til en butik. Det er ej heller beskyldninger, men fakta. Jeg er ikke i noget henseende usympatisk, men syntes til gengæld det er ret usympatisk at benytte sig af metoder der strider imod reglementer for at fremme sin egen forretning. Mit navn er i øvrigt Sascha Marc Rahn, hvad det så end kan bruges til i denne sammenhæng ????

Magen til usympatisk opførsel som den du lægger for dagen skal man virkeligt lede længe efter. Det er jo intet galt med nicolines rådgivning. Tværtimod glemmer du kære Sascha at fortælle os hele sandheden!!  Det er jo dig der er ejer af Fairflirt.dk .... hvorfor dælen kontakter du så ikke bare Nicoline privat hvis du har noget at på hjertet fremfor at nedgøære hende her?

Ravn

Tilmeldt 14. Jan 08
Skrevet kl. 13:46

Det skal for god ordens skyld siges at jeg kun delvist ejer Fairflirt, da der er flere ejere af portalen. Og hvad skulle mit incitamentet være hvis ikke jeg ejet noget af det ??? Så kunne jeg jo være ligeglad. Mit indlæg er ikke skrevet for at nedgøre nogen, blot for at tilkendegive det arbitrære i at man rådgiver folk indenfor hjemmesidedesign, når man selv er nødt til at bruge ufine metoder for at få besøgende til ens egne hjemmesider. Desuden skal det lige for god orden skyld nævnes at der i hendes profiltekst på fairflirt stod .... og jeg citerer :

En kedelig side med alt for mange fake profiler, kom over på min side i stedet der er webcam, mange profiler osv.......og et link til hendes sider.....hvis det ikke er usympatisk i din terminologi, så kan jeg godt leve med at du mener jeg er usympatisk.

Tilmeldt 3. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:24

tak fordi i ødelægger min tråd  : (((((

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 18:37

Tag en tudekiks og tør øjnene ;) 

Du har jo postet nogenlunde det samme indlæg et andet sted på amino.

Ravn

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)