Så er der kommet lidt skred i sagen.
Jeg har fået en aftale i stand med banken, konkurs er undgået og firmaet kan jeg nu drive videre som bi beskæftigelse.
Advokaten var vejen ud af dette, han kiggede på mine tal, og rådede mig til at foreslå banken at jeg selv "købte" varelager og ud over dette fik banken til at give et engangsbeløb til fuld og endelig afgørelse.
Så vi har nu solgt et udlejningshus vi havde og fået penge den vej fra, så alt i alt har banken eftergivet over 200.000kr hvilket oversteg mine største forhåbninger. |
Øv, for en histore, men rart at høre at det trods alt endte godt omstændighederne taget i betragtning.
Det er jo en risiko mange af os løber og har indvilget i at tage, men det er jo noget man nødt til at tro på ikke sker. Når der så sker sådan noget som du fortæller med en hændelse man ikke selv er herrer over, så er det endnu mere ærgeligt.
Men det kan jo være bibeskæftigelse kan vokse sig succesfuld igen med tiden. Og forøvrigt, ros til dig fordi du 3 måneder efter gider bruge tid på at fortælle hvordan det endte.