Carsten -> Hehe... ja lidt nørd er man vel... ![]()
Men jo det er præcis sådan det gør sig gældende i manges tilfælde. Som også De Gule Sider véd, hvilket er hvorfor dgs.dk er danmarks største og mest brugte portal til erhvervs-søgninger, hvorimod krak.dk kan prale med at være danmarks største hvad angår kort-opslag... men medmindre krak snart finder ud af at sælge reklamer PÅ kortene, så sakker de sgu for alvor bagud, for dér har dgs.dk ubetinget magten, hvorimod dgs''s kort halter bagud i mine øjne ved at være langsomt og grafisk dårligt.
Egentlig mangler der en rådgiver på uvildig basis, der kan rådgive om annoncering i de forskellige søgebaserede medier, for man skal så absolut ikke tro på alt det guld og grønne skove som både dgs''s sælgere, krak''s sælgere og jubii''s sælgere - for slet ikke at nævne eniro som jeg nærer et personligt had til... ikke mindst for den tid hvor de brugte al deres sol.dk - genererede trafik i deres markedsføring... totalt til grin i mine øjne!!
Men jeg fandt aldrig en sådan rådgiver, og overvejede et splitsekund selv at slå mig ned på området... men så igen... på ét eller andet tidspunkt bliver man jo ned til at holde sig til én ting
![]()
selvom der dukker den ene gode idé op efter den anden.
Så jo... jeg kender en del til annoncering på degulesider.dk - også en masse ting som jeg har skrevet under på klausuler om ikke at udtale mig om, før og efter endt ansættelse... og tro mig... at få Deres jurister i røven er ikke noget man ønsker... så spørg endelig løs hvad angår annoncering, så skal jeg fortælle Jer af den pose jeg gerne må lukke ud af...