Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

angående software

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
ok, det vil så sige at man skal prøve open source, men det lyder da ellers som et udemærket produkt
Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:31
Det Jubii har er ikke en standard opensource webshop. Der er bl.a. indbygget logistik i den, og der er et helt leverandør netværk koblet op på den..

Jeg er ikke sikker på den er generisk nok til at andre kan bruge den, men jeg kan forhøre mig hvis du stadig er interesseret?

Den er forresten ikke udviklet in-house, men af en ekstern partner.

Mvh.

Michael
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:34
Jeg mener at have hørt at løsningen har kostet flere mille, så det er nok ikke den løsningn i skal gå efter.

Dbh Martin
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 09:56
jamen det lyder da ellers meget godt, men det vil så sige at man skal prøve open sources, hvis man vil skal have en online auktion
Tilmeldt 21. Apr 05
Skrevet kl. 10:11
Der er rigtig mange faktorer der spiller ind når du vil lave en webshop/auktion. Er det et lille hobby projekt du skal igang med eller er det en stor forkromet løsning? Og hvor mange ressourcer (tid/penge) vil du ofre på projektet?

Mvh.

Michael
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 10:23
I første omgang vil vi jo gerne vide hvad det min. kan løbe op i, og hvad angår tid, jamen så vil jeg bruge så meget tid som der er behov for,men i starten vil det blive på fritids basis, og hvis der er penge i det så vil jeg opsige min stilling og hellige mig det,
Tilmeldt 21. Apr 05
Skrevet kl. 10:33

Der kører en tråd her som belyser det at udvikle selv sat op imod at købe: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=284&num=15&pageNo=1

Den kan ihvertfald give lidt stof til eftertanke. Hvis du efterlyser noget specifikt så bare skriv igen. Jeg er ikke helt klar over om du efterlyser en specifik løsning eller mere et generelt råd om egenudvikling vs open-source vs køb af færdigt system

Mvh.

Michael
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:45

En ting er at købe eller lave et auktionssystem, det skal nok lykkedes med tiden.
Men det der trækker tænder ud er at få kritisk masse af brugere til at det bliver sjovt.
Men det skal ikke stoppe jer, i skal blot have et realistisk forhold til det.
Regn med at en webshop/auktion etc. vil tage alt jeres tid i 2-4 år før det begynder at bliver rigtig spændende og det er naturligvis kun tilfældet hvis i gør det rigtigt.

Dbh Martin

Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 10:52
Vi er desværre ikke de stor web hajer, men hvad prisen på de forskellige produkter vil være og hvad der hører til pakkerne, for hvis vi selv kunne lave hjemmesiden,så er der jo det mindre at tænke på, men vi skal nok have det hele lavet udefra,
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 10:59
Dato: 5/14/2005 10:45:23 AM Forfatter: Martin Thorborg

En ting er at købe eller lave et auktionssystem, det skal nok lykkedes med tiden. Men det der trækker tænder ud er at få kritisk masse af brugere til at det bliver sjovt. Men det skal ikke stoppe jer, i skal blot have et realistisk forhold til det. Regn med at en webshop/auktion etc. vil tage alt jeres tid i 2-4 år før det begynder at bliver rigtig spændende og det er naturligvis kun tilfældet hvis i gør det rigtigt. Dbh Martin

Først lige en stor tak for denne iværksætter side den er guld værd, man kan altid spørge sig selv hvad er det rigtige, men vi har troen på det, men har desværre ikke så meget viden om hvordan man går det, og hvor man skal kigge henne, og hvad sådan noget kan koste
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)