|
angående software
Det Jubii har er ikke en standard opensource webshop. Der er bl.a. indbygget logistik i den, og der er et helt leverandør netværk koblet op på den.. Jeg er ikke sikker på den er generisk nok til at andre kan bruge den, men jeg kan forhøre mig hvis du stadig er interesseret? Den er forresten ikke udviklet in-house, men af en ekstern partner. Mvh. Michael |
Dbh Martin |
|
Der er rigtig mange faktorer der spiller ind når du vil lave en webshop/auktion. Er det et lille hobby projekt du skal igang med eller er det en stor forkromet løsning? Og hvor mange ressourcer (tid/penge) vil du ofre på projektet? Mvh. Michael |
|
Der kører en tråd her som belyser det at udvikle selv sat op imod at købe: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=284&num=15&pageNo=1 Den kan ihvertfald give lidt stof til eftertanke. Hvis du efterlyser noget specifikt så bare skriv igen. Jeg er ikke helt klar over om du efterlyser en specifik løsning eller mere et generelt råd om egenudvikling vs open-source vs køb af færdigt system Mvh. Michael |
En ting er at købe eller lave et auktionssystem, det skal nok lykkedes med tiden. |
|
Først lige en stor tak for denne iværksætter side den er guld værd, man kan altid spørge sig selv hvad er det rigtige, men vi har troen på det, men har desværre ikke så meget viden om hvordan man går det, og hvor man skal kigge henne, og hvad sådan noget kan koste |