Jeg vil give railbird ret omkring billederne. Når de skal være større, så skal det selvfølgelig være i en kvalitet der skal kunne bære det. Bedst er det som railbird skriver, hvis du kunne nøjes med ét stort super lækkert bilede på forsiden som virkelig sparker røv. Er det ikke muligt for dig af en eller anden grund, så skal du i hvert fald sørge for at du putter creme de la creme sættene på forsiden. De to trusser ligner lidt for meget hinanden. Det er selvfølgelig en smagssag, men personligt synes jeg du har ændre billeder/sæt inde i shoppen som er mere indbydende end dem du har valgt. MEN det bedste ville i mine øjne være ét super lækkert billede. Billedet/billederne bliver nødt til at afspejle teksten, så når du skriver ekslusivt og elegant, skal billederne også ose af det:-)
Det er godt at du har fjernet lidt af teksten på forsiden, men du "gentager" stadig lidt for meget dig selv og det skrevne er ikke nødvendigt. Forslag til tekst. Har ikke skrevet noget nyt, men fjernet noget af det du selv har skrevet, da det jo er din side og ikke min. Har dog valgt at skrive kvinde og ikke dame:-)
Mit forslag:
Velkommen til Boutique Lingeri
Eksklusivt og elegant lingeri til den kvalitetsbevidste kvinde.
Boutique Lingeri bruger EPAY - Din garanti for en sikker og god handel.
Det der står nu, efter du selv har redigeret/fjernet en del:
Velkommen til Boutique Lingeri
Eksklusivt og Elegant Lingeri, Undertøj, BH Sæt, Nattøj, Trusser m.m.
Her på www.Boutique-Lingeri.dk kan du købe eksklusivt undertøj og lingerie i høj kvalitet og elegant design til billige priser. Se vore store udvalg i undertøj, G strenge, nattøj, BH Sæt. Lingeri til den kvalitetsbevidste dame til overkommelige priser.
www.Boutique-Lingeri.dk er ene forhandler af Anil Lingeri - De Luxe og Honeymoon Series på G Streng / Trusser - Satin Nattøj og BH Sæt i mange forskellige farver og modeller. Al nattøj er i satin og silke.
Boutique Lingeri bruger EPAY - Din garanti for en sikker og god handel.
Inde på produktsiderne ville jeg stadig fjerne den tekst du har stående under hvert billede og lade det vente til man trykker på produktbeskrivelsen. Dvs. billedet samt bare navn på sættet:-)
Håber du kan bruge det til noget og er sikker på at det er et godt træk at du har valgt at udvide med flere str. end. bare str. B skåle:-)
Kh,
Malene