Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP ! Hvad gør jeg forkert. " Sælger " undertøj / Lingeri

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra aarhus
Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igenLige en ide: Mænd ved ikke hvad de skal købe af undertøj til deres kvinder ”eller?”

Og Kvinder ved egentligt ikke hvad mænd syntes er pænt, sexet ”eller?”

Du kunne lave en slags mand kvinde afstemning, hot, sweet, not.

Lægge den ud på/til både mande og kvindenætværk. Det kunne være sjovt at vide hvad mændene syntes før købet af sættet… for kvinden :D

Måske du kunne få mændene til at købe deres gaver hos dig, ved at lave nogle super e-gavekort .

evt: Hvor manden på forhånd har vist "sin kvinde" hvilke sæt han syntes om en slags

”jeg ville have givet dig ”dette fordi det er HOT eller dette fordi det er SWEET…. etc.

Bare lige en lille ide…

Tilmeldt 3. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:07

Superlækkert med en masse respons, TUSIND TAK ALLESAMMEN.

Bliv endelig ved, specielt damernes meninger er jeg super interesseret i at høre.

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:33

Hvis ikke det var fordi at jeg specifikt gik ind på siden for at kunne give lidt forslag til hvad der kunne blive bedre, ville du have tabt mig allerede ved forsiden. Den teaser mig ikke nok til at jeg umiddelbart ville bruge tid på at klikke mig videre ind. Og når der er mange andre om budet, så må du sikre dig at du lokker kunderne til at ønske at kigge nærmere.

Oplever også at din side er lagsom, men det ved jeg ikke om kun er mig. Jeg ville fokusere på at gøre forsiden lidt mere eksklusiv eller fordøjelig om du vil. Der er alt for meget tekst som tager fokus væk fra dit produkt: lingeriet.! Så større billed(billeder på forsiden og langt mindre tekst:-). Det med teksten synes jeg er generel, og jeg har ellers selv svært ved at fatte mig i korthed:-) Der er for meget tekst inden man klikker sig ind og ser på selve sættet. Det er også et lille irritationsmoment at man når man klikker sig ind for at få billedet større, alligevel ikke kan se hvad der står i den lille tekst på billedet. Personligt ville jeg ved dit udvalg af billeder kun skrive modelnavnet og så automatisk lade billedet blive større med tilhørende tekst når jeg klikker mig ind på det sæt jeg kunne finde interessant:-)

Jeg ville helt sikkert også sørge for at du som min. havde str. A-B og C. Personligt kan jeg ikke passe dine BH´er og mine veninders "babser" ligger i alle str. fra A-D og de fleste af dem bruger enten mindre eller større end B, så selvom der er mange der bruger en B, afskærer du på forhånd rigtig mange kunder ved at begrænse dit udvalg i str. til kun at tilbyde B-skåle:-)

Held og lykke med siden og forretningen:-)

Tilmeldt 27. Nov 07
Skrevet kl. 21:34

Orv det er gået lidt stærkt på tasterne kan jeg se:-)

Tilmeldt 3. Jan 08
Skrevet kl. 23:11

Hej Malabanka

Tusind tak for dit gode råd.

Tilmeldt 3. Jan 08
Skrevet kl. 02:41

Hej

Jeg har fået lavet en del ændringer, blandt andet større billeder på forsiden osv

Og der er bestilt en masse lækre bh sæt i c og d skål  ; )

Vil du prøve at se hvordan det ser ud nu ?

Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:29

Et par hurtige skud fra hoften (kun omkring forsiden, da det er den der skal fange dine kunder på de berømte 20sekunder)

1. Dine billeder holder sig ikke inden for sidens design når den bliver vist i IE7 i 1024/768. Det virker uprofessionelt. Der står nederst på siden a den er valid CSS, det ville jeg kontakte min webdesign udbyder omkring, da jeg næppe tror dette er korrekt.

2. Billederne på forsiden er for dårlig kvalitet til at blive brugt i den størrelse du vælger at bruge dem i, de bliver "gnidret" at se på.

3. Smid et "tilbud" med en "stjerne" eller noget på forsiden. Det kan muligvis lokke kunderne til at tage "et ekstra skridt" på din side, og så har du dem videre fra forsiden og inde i din shop og får derved langt bedre mulighed for, at fremvise "hele" din kollektion inden de smutter.

Håber du kan bruge det

Det handler ikke om at overleve. Det handler om at leve..!
Tilmeldt 27. Nov 07
Skrevet kl. 09:49

Jeg vil give railbird ret omkring billederne. Når de skal være større, så skal det selvfølgelig være i en kvalitet der skal kunne bære det. Bedst er det som railbird skriver, hvis du kunne nøjes med ét stort super lækkert bilede på forsiden som virkelig sparker røv. Er det ikke muligt for dig af en eller anden grund, så skal du i hvert fald sørge for at du putter creme de la creme sættene på forsiden. De to trusser ligner lidt for meget hinanden. Det er selvfølgelig en smagssag, men personligt synes jeg du har ændre billeder/sæt inde i shoppen som er mere indbydende end dem du har valgt. MEN det bedste ville i mine øjne være ét super lækkert billede. Billedet/billederne bliver nødt til at afspejle teksten, så når du skriver ekslusivt og elegant, skal billederne også ose af det:-)

Det er godt at du har fjernet lidt af teksten på forsiden, men du "gentager" stadig lidt for meget dig selv og det skrevne er ikke nødvendigt.  Forslag til tekst. Har ikke skrevet noget nyt, men fjernet noget af det du selv har skrevet, da det jo er din side og ikke min. Har dog valgt at skrive kvinde og ikke dame:-)

Mit forslag:

Velkommen til Boutique Lingeri
Eksklusivt og elegant lingeri til den kvalitetsbevidste kvinde.

Boutique Lingeri bruger EPAY - Din garanti for en sikker og god handel

Det der står nu, efter du selv har redigeret/fjernet en del:

Velkommen til Boutique Lingeri
Eksklusivt og Elegant Lingeri, Undertøj, BH Sæt, Nattøj, Trusser m.m.

Her på www.Boutique-Lingeri.dk kan du købe eksklusivt undertøj og lingerie i høj kvalitet og elegant design til billige priser. Se vore store udvalg i undertøj, G strenge, nattøj, BH Sæt. Lingeri til den kvalitetsbevidste dame til overkommelige priser.

www.Boutique-Lingeri.dk er ene forhandler af Anil Lingeri - De Luxe og Honeymoon Series på G Streng / Trusser - Satin Nattøj og BH Sæt i mange forskellige farver og modeller. Al nattøj er i satin og silke.

Boutique Lingeri bruger EPAY - Din garanti for en sikker og god handel

Inde på produktsiderne ville jeg stadig fjerne den tekst du har stående under hvert billede og lade det vente til man trykker på produktbeskrivelsen. Dvs. billedet samt bare navn på sættet:-)

Håber du kan bruge det til noget og er sikker på at det er et godt træk at du har valgt at udvide med flere str. end. bare str. B skåle:-)

Kh,

Malene

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 11:30

er også enig med railbird og malene,

du har mange lækre billeder i selve butikken, find et flot som du har i stort format og læg det på forsiden, det vil give et langt mere eksklusivt look. Begræns teksten og sørg for at man ikke behøver at scrolle på forsiden, specielt da det man scroller ned til er irrelevant.
Og så generer det mit øje lidt at bund bjælken er smal når topbjælken går helt til kant. Smile

Tilmeldt 3. Jan 08
Skrevet kl. 16:50

tusind tak for jeres gode råd.

Jeg vil tage det til mig....

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)