Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode steder at annoncere på nettet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg leder efter nogle gode steder at annoncere på nettet, hvor man betaler pr lead eller pr click.

Jeg har i øjeblikekt annoncer på google-adwords, men vil gerne prøve nogle flere steder. Har overvejet partner-ads.com, men tror at der går lang tid før jeg modtager nogle besøgende.  Bl.a fordi partnerene, selv skal ind og finde netop mit partnerprogram og derefter indsætte koden på deres website.

Siden det handler om er http://minstartside.net

/Ronni

Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 13:23

Hej,

Overture tilbyder ligesom Google et tekstannonceprogram gennem deres danske partnere - f.eks. OFiR m.fl.

Jeg tror dog, at du skal tænke lidt mere over hvor dine potentielle brugere er - søger man målrettet på søgemaskinerne efter "Browser startside"? Jeg ville ikke gøre det, og alligevel kan jeg godt se, at din service er lidt smart.

Jeg tænker måske mere i retning af, at du skal annoncere der hvor en bred del af Internet-befolkningen færdes. Det kan godt være, at det lyder som en vildand, men hvad med en banner klik-kampagne på en portal eller nyhedsportal?

Mvh.
Claus

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Nov 05
Indlæg ialt: 78
Fra  WEST SOFT DEVELOPMENT Skrevet kl. 13:49
Hej Claus

Det er en rigtig god ide, og er også derfor jeg overvejede partner-ads.com, hvor jeg kan ramme lidt mere bredt end enkelte søgeord på google. Du har helt ret i at det ikke er hos søgemaskinerne jeg skal fange de fleste besøgende. Mine besøgende ved jo ikke at de mangler en personlig startside, før de ser annoncen :)

Har du nogle forslag til portaler, som tilbyder dette til en rimelig pris?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)