|
Hej. Jeg søger en edb "Nørd" som har forstand og viden omkring opdatering af hjemmesider. Min er lavet i: Dogsdating.net er skrevet i C# ASP.NET med Framework 1.1 og brugre en MS SQL server til database. Sitet er hostet hos www.Wannefind.dk og i kan bruge en MS SQL 8 eller 9 databaseclient til fjernekontrol/produktion. Problem nr.1: Min webmaster som har udviklet denne hjemmeside har ikke tid til at hjælpe pt. -------- nr.2: Jeg fandt en anden person til at hjælpe mig, desværre var hendes viden omkring dette system ikke optimalt, nu har hun givet op. nr.: 3 Jeg selv er dum som en skovl ang. edb. det er totalt sort snak for mig. --------Nr.3 Min webmaster fortalte vi kunne hente en program på nettet til hjælp med opdateringen, det har så vist sig ikke at være tilstrækkeligt. ER DER NOGLE SOM KAN HJÆLPE HER, min hjemmesiden trænger til opdatering. Anita www.dogsdating.net e-mail: dixi@nypost.dk |
Du mangler at beskrive problemet. "Opdatering" kan jo dække over hvad som helst.
I øvrigt har jeg aldrig set en professionel omtale SQL Server 2000 og 2005 som hhv. 8 og 9, så det er vist meget godt at du er på udkig efter en ny der har styr på tingene ;)
Bliv gratis medlem