Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det store spørgsmål, er det muligt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig og en ven havde en snak omkring et projekt, som vi selv synes lød fornuftigt. Vores ide lød på, at når man skal tilmelde sig en andelsforening, så er det meget stor udfordring for folk. Man skal skrive ind til hver eneste selvstændig forening, og når man har gjort det, skal foreningen bruge administrativ kraft på at skrive dem op, samt sende en mail retur om, at personen nu er på listen. Der er registreret 316 andelsforeninger i hovedstads området, og det er også her vi har tænkt os at starte. Hvis man så skal have fuld udbytte, og søge alle steder vil det tage meget lang tid, og her kommer vores ide så i spil. Vi kunne godt tænke os at lave en side, som samler alle foreningerne, og stå for det administrative. Vi vil lave en løsning hvor man giver et beløb hvert år, for at være opdateret på alle foreningerne. Men ideer har vi nok af, da de jo ikke koster noget, men det store problem bliver om vores projekt er en for stor mundfuld,. derfor håber vi folk kan give noget feedback, og en god ide til optimal udførelse 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:40

Hej, 

Det er sikkert nok muligt, men du skal lave en aftale med alle andelsboligforeningerne, før du rigtigt kan starte - og før din service vil være penge værd. 

Dernæst skal du have en 2 delt webløsning, både til andelsboligforeningerne og til kunderne. 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:27

Umiddelbart lyder det da for mig til at det godt kan lade sig gøre - jeg synes ret godt om ideen. Jeg kan ikke se at den kræver deltagelse fra alle andelsforeninger.

Tilbud - skriv dig op 10 steder for 500 kr. per år.

Men det kræver andelsforeningerne vil afgive deres indkomst for at slippe for arbejdet. En forening der i dag tager 100 kr. for det samme og har 500 på venteliste tjener jo 50000 kr/år som sikkert betaler for udgifter til driften.

Jeg tror det er en god ide lige at ringe til nogle stykker (foreninger) og høre om de vil bruge Jeres service hvis i laver den.

Mvh

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)