Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Mangler nogle som kan hjælpe mig $

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg tror jeg har en app med et godt potentiale , men jeg mangler nogle som ville være villige til at hjælpe mig på vej ($). Samt det har jeg også mange andre ideer jeg gerne ville have igang som er ting jeg har hørt mange gerne ville have. Hvor kan jeg finde investorer?

Mvh Marco

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marco

En idé er i princippet 0 kr. værd. 0. Jeg ved godt, at det er nemt at få en idé og regne ud, at man mangler 1.000.000 og derefter søge en investor..... Men hvorfor skulle en investor investere i din ide, hvis der intet er bag den? Har du en app? Virker den app? Hvor meget omsætter ud for? Hvor meget omsætter du for om 2 år? Osv osv.....

Du kan i princippet godt henvende dig til en investor med din ide, men jeg kan garantere dig for, at de fleste investorer vil sortere din email fra og se den som useriøs, hvis du ikke har en app eller et igangværende projekt, men du blot har en ide i hovedet. 

Jeg kan også sige, at jeg har en ide om at lave en ny Toyota Prius, der kører 1.000.000.000 km. på literen. Ved jeg, hvordan jeg får det til at ske? Nej. Men jeg har ideen. Det jeg prøver at sige er, at alle kan få en ide, men ikke alle kan få den ide til at blive virkelighed og en succesfuld forretning. 

Jeg holder meget af Martin Thorborgs videoer, så jeg vil gerne dele disse to med dig.

Ang. investor: 

Ang. "ide": 

Held og lykke og god vind fremover. :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)