Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne købe... Status?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange indlæg her på Amino starter med "Jeg står og mangler en, der kan..." med efterfølgende svar, "Jamen, det kan jeg". Sidste ordveksling i tråden er ofte "Tak for det, jeg sender dig en mail med bestilling."

Så kom jeg til at tænke på... Hvor mange af disse afsluttende "løfter" om handel bliver faktisk overholdt? Har du selv oplevet at være en del af en tråd, hvor du følte at spørgeren var i hus? Skete det så?

Har du selv været spørger, og har du i så fald købt noget eller fortrudt på falderebet?

Blot af interesse :)

Vh

Peter 

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:59

Jeg er indtil flere gange blevet kontaktet af folk på Amino der "lige skal høre lidt om <et eller andet> inden de bestiller" og så brugt tid på dem uden så meget som at modtage et "tak for din henvendelse"

Men omvendt, så tror jeg da også der laves en del handler af den vej.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 14:59

Vi har fået en stor del nye kunder gennem amino, men der er da også ind imellem nogen som spørger på forskellige prøver og så ikke bestiller efterfølgende, men det er ikke ret mange.. Jeg kan jævnligt genkende navne her inde fra, når jeg taster ordrer ind fra vores webshop, så det er jo dejligt :-)

Men vores produkter er selvfølgelig også lidt nemmere at sælge end fx. webdesign, som der jo er et meget stort udbud af her inde.

Jeg har et par gange spurgt på produkter/ydelser her inde og har lige haft besøg af en jeg fandt her inde i dag, som skal kigge på vores søgeord og den slags..

Så jeg synes, det er et super netværk :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)