Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er,

Jeg kunne rigtig godt tænke mig noget feedback på min nyåbnet webshop. Jeg har været i gang i 2 mdr. nu og haft mange besøgende, men salget er ca. 1 % i fht besøg. Er der noget jeg bør ændre? Eller er jeg bare utålmodig?

Ser frem til noget feedback.

www.gilasblend.dk

Hilsen Gila 

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 00:08

Hej

Tillykke med din webshop. Du har et pænt og enkelt design.

Dankort betaling er et must, kunder vil helst betale med dankort.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:40

Udover at Dankort er et must, så er der også et problem med "kontakt" siden, den "hopper" ned under menuen i venstre side, som om ikke kan være der.

Jeg kan se at shoppen er bygget i Joomla! - du mangler at lave søgemaskinevenlige URL's - check http://extensions.joomla.org/component/option,com_mtree/task,viewlink/link_id,2380/Itemid,35/

den løsning kan varmt anbefales.

Bortset fra det, ser det fint ud. Meeen hvad er det lige, som du tilbyder, som jeg ikke finder andre steder. Fremhæv det.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 4. Sep 07
Skrevet kl. 09:35

Hej Kim,

Tak for din tilbagemelding. Jeg tager alle slags kort, men jeg kan se nu, at det ikke er tydeligt. Det bliver rettet idag.

Hilsen Gila

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:42

Godt eksempel på hvor lækkert og positivt en Joomla baseret webshop kan skille sig ud i forhold til standard løsningerne :)

Men ja få lige sat en gang søgemaskine venlige urls på.

Tilmeldt 4. Sep 07
Skrevet kl. 09:46

Hej Ole,

Tak for tilbagemelding. Jeg får rettet det i dag mht kreditkort for jeg tager alle slags kort. Jeg er ikke helt med mht. kontakt siden. Det du beskriver sker ikke, når jeg selv går ind på siden. Kan du specificere det nærmere?

Noget af det jeg sælger findes på et hvert gade hjørne og andre ting findes ikke så mange steder. Har du set skoletasker med indbygget regnslag og til at sætte på en trolley nogle steder? Finder du cremer uden parabener i enhver butik? De loungepuder jeg har findes kun hos mig. De lækre lofts bøger, findes ikke i enhver boghandel. Så jeg synes jeg tilbyder noget som ikke findes i enhver butik. Men jeg har da også ting, som du kan købe mange steder.

SMIL.

Hilsen Gila

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 09:52

Hej Gila

Super flot og enkel hjemmeside - tillykke med den! Smile

Jeg savner en kort præcis introtekst, der fortæller, hvad jeg kan købe på dit site.

Det er svært at se på dine billeder, hvad det præcis er du sælger. Det kan godt koste dig nogle kunder.

Mvh.

Anders Thiim

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:52

Fejlen vedr. kontaktsiden sker med Internet Explorer 6.0.

Ca. 40% af mine besøg kommer fra denne browserversion, så man skal passe lidt på at checke for IE6, IE7 og Firefox. Andre browser/versioner er yderst minimalt.

Jeg sagde ikke at du ikke havde nogle specielle ting. Du skal blot huske at fremhæve det for dine besøgende. Smile

Er det iøvrigt ikke et krav fra PBS's side at betalingslogoer er på forsiden?

Tilmeldt 4. Sep 07
Skrevet kl. 10:03

Hej Igen,

Beklager jeg misforstod dig. Den skulle ellers være sat op til at kunne klare de forskellige browserversioner. Men jeg må lige tjekke op på det.

Jo det er et krav fra Pbs, så det er egentlig mærkeligt at de har godkendt shoppen. Men det bliver ændret nu.

Tak.

Tilmeldt 4. Sep 07
Skrevet kl. 10:04

Hej Anders,

Mener du på forsiden ?

Hilsen Gila

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)