|
Jeg er ved at starte et internetmagasin der skal levere baggrundsartikler og analyser inden for områderne økonomi, politik og samfundsforhold. Dertil skal jeg bruge en hjemmeside. Jeg forestiller mig at siden skal: - have en forside, der viser fire nyheder med en lille teaser i form af noget tekst til hver nyhed. Desuden i bunden af siden en rubrik for hver kategori (f.eks. politik eller økonomi) hvor 3-5 nyheder vises i form af deres overskrift. Det kunne være det fem nyeste artikler i kategorien. - en række undersider for hver emnekategori, hvor to til tre nyheder (de nyeste) har en lille teaser, mens resten blot står på liste form med ders overskrift og en lille beskrivelse.
Det bliver ikke en billedtung hjemmeside, og jeg stiller ingen krav til at nyhedsfunktionerne skal opdatere sig selv. I første omgang er jeg ihvertfald villig til selv at flytte rundt på linksne til de forskellige nyheder. For mig at se er det altså en rimelig simpel hjemmeside. Den må dog også gerne have mulighed for at kunne udsende nyhedsbreve. Hvor besværligt er det selv at oprette og lave hjemmeside? Jeg er habil pc-bruger, men aner intet om hjemmesider. Hvor store omkostninger er der forbundet med oprettelsen af hjemmesiden (inkl. søgeoptimering), hvis jeg hhv. selv laver siden eller får et firma til det? |
Jeg vil gerne sætte en side op til dig i CMS-systemet Joomla.
Læs evt. lidt om hvad jeg kan hjælpe med : www.lille-web.dk send mig en mail : kontakt
Bliv gratis medlem