Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købt varer, men sælger solgt til anden part.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Genbrugsman:

Så vidt jeg ved, så skal hun finde nogle tilsvarende stole til mig ifølge købeloven? eller er det forkert? 

Sådan helt juridisk, har du ret i, at hun enten skal fremskaffe nye stole, eller dække den tabte fortjeneste, som du måtte have på stolene.

Når det så er sagt, er det nok meget op af bakke, at få disse penge ind, med mindre du vil kaste dig ud i og sagsøge hende. Du får sikkert ret og vinder, men har du en advokat på, skal det være nogle ret dyre stole med en meget høj fortjeneste, før det vil kunne betale sig. 

Kan du få de indbetale penge retur uden problemer, bør du nok bruge din tid og ressourcer på at finde nye stole på DBA, fremfor at sagsøge sælgeren, det er der bedre forretning og karma i :)

Og jeg tager ikke hendes parti, men du skal forberede dig på, at retten kun tilkender dig et begrænset beløb i sagsomkostninger, hvis du vinder, men at advokat omkostningerne til f.eks en småsag alene løber op i 20-30.000 kr før sagen er ovre. Får du så 4.500 kr, taber du stadigvæk 15.500-25.500 kr alene på din advokat regning...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 4. Jul 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Anyfellow,

Tak for hjælpen!


Det lykkedes mig og få overførslen annulleret. 



i må have en god dag. 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)