Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navneændring af virksomhed??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle..

Jeg står i den situation, hvor min enkeltmandsvirksomhed nu har haft 1 års tid på bagen, at jeg nu har fundet den endårlige retning herfor.

Derfor finder jeg det hensigtsmæssigt med et andet navn til min virksomhed.

Er der nogen der har erfaring med, hvordan og om dette er muligt, samt hvordan det praktiseres?

Både i forhold til ændring af hjemmeside, facebookside, få kunderne ned?

På forhånd tak.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 08:52

Hej Mie

1) Hjemmeside

- her kan du blot eje 2 domæner, der leder hen til samme sid. Eks: www.gammelvirksomhed.dk og www.nyvirksomhed.dk, som begge leder hen til det domænenavn, der er på din nye hjemmeside. 

2) Facebokside

- her er det muligt blot at ændre navn. Jeg skulle mene, at hvis din side har overgået xxx antal likes, så bliver det mere kompliceret at ændre navn, men det kan dog stadig lade sig gøre.

3) Kunderne med

- her kommer det meget an på, hvilken virksomhed du driver. Du kan i princippet sagtens have en Facebook og hjemmeside, der hedder www.eksempel1.dk, mens du din virksomhed hedder eksempel2. Hvis du absolut har i sinde at renovere det fuldstændig, så kan der være en fare involveret; du kan miste kunder, du kan miste alt den juice, som Google har foræret dig og meget andet......

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:10

Mange tak for brugbart svar.

Endnu et praktisk spørgsmål herfra;

Er det på Virk jeg blot kan ændre virksomhedsnavn?

Tak :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:21

Hej igen Mie

Det vil jeg umiddelbart tro - hvis jeg var dig, ville jeg kontakte deres support. De er - som oftest - super venlige og hjælpsomme. :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)