Jeg er i gang med at ansøge teller.com om at få etableret betaling med Dankort og internationale betalingskort på min hjemmeside. I ansøgningsformularen på Teller's hjemmeside står følgende to passager: og "Insert link to page with contact information in your webshop".
Da jeg slet ikke er kommet i gang med at lave min hjemmeside endnu, kan jeg heller ikke levere disse to links. Men hvis ikke den færdige hjemmeside skal stå stille på grund af manglende betalingsmuligheder, må jeg jo nok starte med at lave de to afsnit på hjemmesiden, hvor kontaktinfo og "buying conditions" er beskrevet, så jeg kan komme videre med min ansøgning.
Hvad skal der stå i de to afsnit? Er det nok at skrive mailadressen og telefonnummeret til mit firma som kontaktinfo?
Og findes der en standardtekst et sted, som jeg kan kopiere og bruge til mit afsnit om købsbetingelser? |
Den her side har en gratis skabelon, som du kan bruge. http://artikler.medialine.dk/handelsbetingelser-webshop/
Jeg kender ikke hjemmesiden, så jeg kan ikke stå inden for informationerne. Men uanset hvad skal du selv kigge dem igennem og tilpasse dem din webshop.