Hvis du ikke har personlig virksomhed vil jeg bestemt mene du skal undlade det kryds - da alt jo er angivet fra dit ApS og du har selvstændig selvangivelse for dit ApS
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
tak for hurtigt svar. Det var også det jeg synes min revisor for selskabet har fortalt for noget tid siden. Regnskabet er nemlig at se i VIRK/ data.
Grundet jeg blev i tvivl, er at jeg har andele i et kommandist selskab og var derfor nød til at sætte kryds i rubrik 71, få at få lov til at sætte kryds i rubrik 147 (som jeg har gjort de sidste 11 år). Herefter indtaster jeg 0 i rubrik 111 og 112 samt rubrik 984. Samt udfylder at op det udenlandske selskab som man altid har gjort.
Men ved godkend accepteret SKAT ikke godkendelsen. SKAT vil havde rubrik 300 til xxx udfyldt. Derfor stor forvirring om det var mit eget APS.
Jeg har så kun udfyldt rubrik 300 med det engelske CVR og 301/302 til "Fritaget", da Kommandistselskaber er fritaget.
Herefter gå selvangivelsen igennem, men de vil selvfølgelig havde kommentar til diverse rubrikker, hvilket nok er en standard procedure i deres system.