Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interview med Marcel Fuursted

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1302
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har startet et nyt koncept på min weblog, som jeg kalder "Iværksætter interview".
Nu er den første at en forhåbentlig lang række af spændende interview klar. Den første iværksætter jeg har valgt at lave et interview med, er Marcel Fuursted, som mange af jer Aminoer nok kender, eller ihvertfald hørt om.

Hele interviewet med Marcel kan læses her: Interview med Marcel Fuursted 

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 15:14

Du forstår at skabe trafik på din blog - sejt gået Yes

Jeg glæder mig allererde til næste artikel. 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:15

Tak skal du have Morten.
Det er altid dejligt at få en "thumbs up" Smile

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:08

Er der nogen der har et forslag til en iværksætter, eller anden interessant erhvervs mand/kvinde som det kunne være spændende at læse et interview med, så er forslag meget velkomne?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:18

Hva med en gut som Jesper fra Mediamouse som vi stort set alle kender herinde fra :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:49
Martin Tygsen:

Hva med en gut som Jesper fra Mediamouse som vi stort set alle kender herinde fra :)

Jesper er bestemt en person jeg gerne ville læse et interview mere om, så det støtter jeg op om.

Jeg vil også gerne læse om dig Hr. Tygsen.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:51

Dimitri Hardorff:
Jeg vil også gerne læse om dig Hr. Tygsen.

Jamen tak :) - Brian Brandt som også skriver lidt interviews i sin blog har også spurgt om et interview med mig, men da jeg de næste par måneder arbejder næsten fuld tid på et nyt koncept jeg ikke kan afsløre det helt store om så vil det være sjovere at vente lidt med mig til jeg kan sige noget mere.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:38

Den lette løsning, er selvsagt at tage alle Top 10 eller Top 25 debattører her på Amino :-)
De er, naturligvis, iværksættere med noget på hjertet (ellers ville de jo ikke være her)

Alternativer, som jo nok bliver lidt vanskeligere:

• Jeg kunne godt tænke mig et kritisk interview med erhvervsministeren omkring regeringens holdning og støtte til iværksættere.
  • Dansk Iværksætterforenings direktør, Susanne Kaufmann eller deres altid hyperaktive projektleder, Martin B. Justesen
  • Søren Ejlersen eller Thomas Harttung - grundlæggerne af Årstiderne.com - her er da i sandhed tale om nogen som lavede nethandel på et nyt og uprøvet territorium.
  • deMib - emnet kunne jo passende være "Iværksætteri og stædighed" :-)
  • Nu har vi jo alle hørt Thorborg en lille million gange, men hvad med de andre omkring ham, fx Henrik Sørensen?
  • Jonathan Løw fra engodsag.dk - igen en som startede noget op i uprøvet farvand, så at sige.
  • Hvis du endeligt skal lave den klassiske og interviewe Thorborg, så er han jo bedst til at fortælle om sine succeser - men han har også fortalt engang at han har prøvet at gå konkurs. Det kunne være interessant at høre om hvordan sådan en oplevelse påvirker og hvordan man kommer videre derfra.
  • (jeg kan ikke komme på flere nu)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:07

Der findes jo også kvindelige iværksættere - de synes ganske glemt indtil nu i opremsningerne? Altså bortset fra Kaufmann.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18

Rigtigt godt interview, jeg vil støtte op om ideen om top 10 - 25.

Men ellers syntes jeg du skal prøve at finde forskellige iværksætter typer, så man kan få inspiration fra forskellige brancher.   

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)