Hej. Sidder lige og grubler, og håber på noget hjælp. Jeg står lige nu overfor et valg mellem at betale 10-15k for et rigtig flot og originalt webshop design baseret på osCommerce eller noget lign.. eller at betale 1000-3000 for en tilsvarende flot, men på ingen måde original webshob med alle de funktioner jeg forventer. Spørger man en webdesigner får man selfølgelig at vide at det er langt den bedste løsning at vælge det bedste design til den dyreste pris, og det kan man naturligvis ikke fortænke dem i:) Men nu vil jeg gerne høre fra E-pusherne selv. Hvilke erfaringer har i med standartløsninger kontra et originalt design. Er det en sikker fiasko hvis jeg vælger den billige løsning? |
Tja... Nu er det nok ikke lige på sin plads at jeg blander mig her
Men jeg tror roligt vi kan konkludere at det ikke er en sikker fiasko hvis du benytter en standard shop med et standard design, så ville scannet og ligenende jo ikke have et eksistensgrundlag, hvis deres kunder går konkurs hele tiden.
Men omvendt er jeg også sikker på at det unikke design (under forudsætning af at det er ordentlig lavet) vil give enhver shop et niveauløft som i de fleste tilfælde temmeligt hurtigt ville kunne tjene sig selv hjem.
Standard shoppen er nok i mange tilfælde en meget god start, hvor man så kan skifte til en mere prof shop når midlerne er knap så begrænsede.
Mvh Peder