Jeg har bestemt mig for at prøve at afholde en uofficiel Dansk Webshop Awards. Det kommer til at foregå i to runder.
Denne tråd er til nomineringerne i kategorien:
- Danmarks bedste webshop bygger?
Danmarks bedste webshop bygger er en programmør eller webshop designer som har lavet noget ekstraordinært eller bare altid laver et godt resultat. En garant for kvalitet og god konvertering!
Nomineringen
til DWA er åbne, det vil sige at alle kan nominere. Det gøres ganske
simpelt ved at besvare dette indlæg. Det er ikke tilladt at nominere
sin egen webshop. Det er dog tilladt at nominere flere webshops. Der kan nomineres frem til d. 18. januar.
Derefter
vil jeg for hver kategori sætte en tråd op med en afstemning. Denne
bliver afsluttet d. 10 februar, hvor efter vi vil have kåret en vinder
i hver kategori.
Min begrundelse er at de har udført en del arbejde på min shop og at det har været yderst tilfredsstillende selv om min shop ligger så langt fra normal oscommerce kode som det kan lade sig gøre.
Derudover synes jeg det er fantastisk at arbejde med nogen der siger et tidspunkt og så overholder det.
Så jeg går ud fra at webshop bygger er betegnelsen for firmaer der udvikler webshops for webshop ejere? inkl. f.eks. cygnet der designer løsninger i dandomain shoppen.
For så kan vi jo ligeså godt få nomineret Kristian fra Cygnet
Nu er det ikke mig, der sætter regler op, men personligt synes jeg det ville være, omend ikke nødvendigt, så i hvertfald oplysende og interessant om det kom nogle begrundelser for nomineringerne.
Det kunne jo evt. være links til de sider der specielt er i særklasse eller link til en undersøgelse der viser at xdesign via deres nye smarte designtiltag har øget konverteringen etc. med y%.
Når man bare for slynget en navn ud, er det meget svært at forholde sig til.
/martin
Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk
Nu er det ikke mig, der sætter regler op, men personligt synes jeg det ville være, omend ikke nødvendigt, så i hvertfald oplysende og interessant om det kom nogle begrundelser for nomineringerne.
Det kunne jo evt. være links til de sider der specielt er i særklasse eller link til en undersøgelse der viser at xdesign via deres nye smarte designtiltag har øget konverteringen etc. med y%.
Når man bare for slynget en navn ud, er det meget svært at forholde sig til.
Helt enig, jeg mener der bør sættes nogle mere specifikke krav/regler op for hvordan nomineringen skal ske.
Så når nu vi selv er blevet nomineret så vil jeg da nævne vi har lavet følgende: www.anytimedenmark.dk - større unik shopløsning bygget med mange specialtilpasninger. www.rifraf.dk - bygget over vores standardsystem www.med24.dk - en webshop vi overtog udviklingen på, det nuværende design er ligeledes udviklet af os. Derudover har vi lavet mange små tilpasninger for aminobrugere, her i blandt Hvejsel som har nomineret os.
Jeg nominerede selv Kristian af følgende grund: Han er i mine øjne utrolig dygtig til at tage en standard webshop fra dandomain og få den til at se lækker ud, han har blandt andet lavet følgende shops jeg synes rigtig godt om: http://www.prinsesseskabet.dk/shop/frontpage.html http://www.swhandel.dk/shop/frontpage.html Samtidig har han gjort et strålende stykke arbejde med butikken www.jonsen.dk som bygget på et spændende samarbejde med kunden, hvor Kristian står for stort set hele webshoppen.