Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis baggrunde/textures?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender i kloge hoveder til nogle gode steder at hente gratis baggrunde/textures til hjemmesider? Det er til brug som baggrund i en webshop (oscommerce).

Jeg har ledt flere steder, men er ikke geni nok til at finde noget brugbart!Huh?

På forhånd tak for hjælpen

Michelle

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:31

Det er ikke så svært selv at lave... og der er mange gode tutorials derude....
texture tutorials

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:45
Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 14:19

Martin Tygsen:
www.squidfingers.com/patterns/ er en af de mere kendte, de har meget forskelligt, som man ofte kan blande lidt sammen og modificere så de passer godt ind på det pågældende site.

Big Smile  Det er noget af den sjoveste samling jeg længe har set. Perfekt hvis man laver et site om gammelt tapet eller sækkepiber. Big Smile

-Brian 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:41

Ja der er meget mystisk i blandt, men der er egentlig også meget i mellem der kan give inspiration til baggrunde - 99% af dem skal dog tones kraftigt ned Geeked

Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:31

Brian: Der er helt sikkert noget jeg kan bruge, og kan rode mig ud i, uden det går helt galtWink

Martin: det 1. link var meget lig det jeg har i tankerne! Muligvis noget mindre retro/mormorStick out tongue

Mange tak for hjælpen! Hold jeg endelig ikke tilbage, hvis i ligger inde med flere gode links! Især til mønstre/patterns, evt som "enkelt dele" der kan samles i photoshop!

Mvh Michelle

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)