Kender i kloge hoveder til nogle gode steder at hente gratis baggrunde/textures til hjemmesider? Det er til brug som baggrund i en webshop (oscommerce).
Jeg har ledt flere steder, men er ikke geni nok til at finde noget brugbart!
www.squidfingers.com/patterns/ er en af de mere kendte, de har meget forskelligt, som man ofte kan blande lidt sammen og modificere så de passer godt ind på det pågældende site.
Hvis det mere er textures du kan lege med selv så har jeg skrevet lidt om det på min meget sjældent opdatede blog: www.tygsen.dk/photoshop-textures/
www.squidfingers.com/patterns/ er en af de mere kendte, de har meget forskelligt, som man ofte kan blande lidt sammen og modificere så de passer godt ind på det pågældende site.
Det er noget af den sjoveste samling jeg længe har set. Perfekt hvis man laver et site om gammelt tapet eller sækkepiber.
Ja der er meget mystisk i blandt, men der er egentlig også meget i mellem der kan give inspiration til baggrunde - 99% af dem skal dog tones kraftigt ned
Brian: Der er helt sikkert noget jeg kan bruge, og kan rode mig ud i, uden det går helt galt
Martin: det 1. link var meget lig det jeg har i tankerne! Muligvis noget mindre retro/mormor
Mange tak for hjælpen! Hold jeg endelig ikke tilbage, hvis i ligger inde med flere gode links! Især til mønstre/patterns, evt som "enkelt dele" der kan samles i photoshop!