Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer NejTak, hvem står bag den her?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

deltro:

For at bringe tråden tilbage på sporet igen.. Jeg mener der er tale om det, der hedder adresseløse reklamer. Hvis du har et "reklamer nej tak" burde du ikke modtage dem. En løsning er at ringe til postens "kundeservice", en anden er, at følge det her link, og undersøge/ændre din status i deres system http://www.postdanmark.dk/da/nej-tak-til-reklamer/Sider/tilmeld-afmeld-aendre.aspx

Tak for link, men den holder ikke.. vi har allerede udfyldt og tilmeldt nejtak i Marts måned der

Vi har haft ringet til postens kundecenter, som jeg indleder denne post med så (Post Danmark nægter det er dem)
post danmark påstår det er noget som vi selv har meldt os til via en eller anden hjemme side?? jeg tror de lyver, det er der for vi søger hjælp her :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Skrevet kl. 10:25

Michael:

Jack:
Kender i den her eller ved hvem som står bag forsendelsen af disse reklamer (Post Danmark nægter det er dem)

Der står kun adressen og ikke modtager navn :-)

Som det står på sedlen er det Post Danmark der omdeler dem. Og som du jo nok kan se på reklamen er den fra hjem is. Skype-BigSmile 

Jeg er også ret sikker det er post danmark som sender denne reklame pakke som post, så de sikkert mener det ikke kan betegnes som reklamer og de der ved kan spame løs i reklamer nej tak post kasser :-(

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 11:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Skrevet kl. 11:14

Karsten Sønderup:

Mange tak, der var den :-)

Underligt postdanmark nægter og bare påstår det er noget man selv har tilmeldt sig et eller andet sted på nettet :-(
tænk at de bare lyver istedet for at sige det som det er...  

citat fra https://taenk.dk/raadgivning-og-rettigheder/sig-nej-tak-til-reklamer-i-din-postkasse 

Visse reklamer kan du ikke undgå

Reklamer omdeles også i et omslag fra Post Danmark, der kaldes "Med rundt". Det kommer med adresse, men uden navn. Omslaget har påtrykt en artikel og et par reklamer. Indlagt i omslaget er der reklamer fra dine lokale supermarkeder, tøjbutikker eller andre, der har betalt Post Danmark for at tage reklamerne med rundt.

Magasinet Forbrugerrådet Tænk og Forbrugerrådet Tænk penge bliver også distribueret på denne måde ligesom nogle fagforeningsblade, aftenskoleprogrammer og lignende.

Da Robinsonlisten kun sikrer dig mod reklamer stilet til dig ved navn, kan du altså ikke undgå omslaget "Med rundt".

Har du tilmeldt dig "Reklamer - Nej tak" modtager du også omslaget – som jo er adresseret – dog uden påtrykte reklamer.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Skrevet kl. 20:27

deltro:

For at bringe tråden tilbage på sporet igen.. Jeg mener der er tale om det, der hedder adresseløse reklamer. Hvis du har et "reklamer nej tak" burde du ikke modtage dem. En løsning er at ringe til postens "kundeservice", en anden er, at følge det her link, og undersøge/ændre din status i deres system http://www.postdanmark.dk/da/nej-tak-til-reklamer/Sider/tilmeld-afmeld-aendre.aspx

Snakkede med Postdanmark idag og efter jeg nu ved hvad og hvor reklamerne kommer fra takke være denne tråd, var de meget mere lyd hør
de tjekkede om vi over hoved var fra meldt og det var vi ikke! (altså det hjælper ikke at afmelde sig på over stående link) vi havde gjordt det i marts måned og senest igår men intet registreret selv om de havde sendt mail om det var registreret?? nu er det afmeldt manuelt, så håber det virker :-)   

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)