Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange af jer er hånværkere...?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er nu ikke den eneste....men vi er ikke mange, har jeg bemærket når jeg har siddet og læst div. indlæg igennem.

Men det kan der laves om på. Party!!!

Fra Sødring / Udbyhøj
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 03:45

Nej her er nok akademikere ??.

Jeg er selv Kleinsmed og lejer mig ud som vikar i kortere men normalt i laengere tid i det midtjydske, med 38 aars erfaring og arbejdet paa ca. 60 - 70 forskellige virksomheder.

Pt. i Hong Kong for indkob saa undskyld jeg ikke har dansk tastatur paa PC,en.

Godt nytaar til alle aminoer, Mvh. Jan

Fra Sødring / Udbyhøj
Tilmeldt 30. Oct 07
Skrevet kl. 03:48

Sorry,,,, der skulle havde staaet ( Nej her er nok flest akademikere ??. )

Mvh. Jan

Fra Fr.værk
Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:09

Scan Bygg:

Du er nu ikke den eneste....men vi er ikke mange, har jeg bemærket når jeg har siddet og læst div. indlæg igennem.

Men det kan der laves om på. Party!!!

Ja for helved.....! Jeg har allerede anbefaldet Amino til et par stykker, da jeg synes det er et godt stykke "værktøj" og har fået god og hurtig feedback på de spørsmål som jeg brænder inde med..... Big Smile

Det kunne sku da være fedt med en masse håndværkere så ku' vi slå os sammen OG OVERTAGE VERDENSHERREDØMMET....!!!!! Devil

Fra Fr.værk
Tilmeldt 5. Jan 08
Skrevet kl. 19:13

Jan Sørensen:

Nej her er nok akademikere ??.

Jeg er selv Kleinsmed og lejer mig ud som vikar i kortere men normalt i laengere tid i det midtjydske, med 38 aars erfaring og arbejdet paa ca. 60 - 70 forskellige virksomheder.

Pt. i Hong Kong for indkob saa undskyld jeg ikke har dansk tastatur paa PC,en.

Godt nytaar til alle aminoer, Mvh. Jan

Hong Kong........sejt sted at købe ind, så er NETTO lige pludselig ik så fedt....! Smile

Hvad køber en Kleinsmed i Hong Kong, om jeg må spørge...?

Fra Sødring / Udbyhøj
Tilmeldt 30. Oct 07
Skrevet kl. 02:59

Hej Clyde, Jo ser du, jeg har ogsaa lidt import fra Kina og Hong Kong som jeg saelger paa netauktioner og vil starte paa krammermarkeder til sommer saa der skal jo lidt forskellige vare paa bordet.

De vare typer jeg har med hjem denne gang er ,, Cleaver knive, tykke runde spaekbraeder ( hukke blokke ), udendors vandhaner, laserpointer, div. nogleringe, vifter, sekundlim, saebebobler, halskaeder, armbaand, haarskaender, magneter, keyhanger, mobilflasher, oretelefoner, paraplyer og andre smaa ting.

Denne import er et alternativ til at rygge i gammelt jern som man hurtigt bliver traet af Geeked.

Mvh. Jan

Fra Fr.værk
Tilmeldt 5. Jan 08
Skrevet kl. 13:37

Jan Sørensen:

Hej Clyde, Jo ser du, jeg har ogsaa lidt import fra Kina og Hong Kong som jeg saelger paa netauktioner og vil starte paa krammermarkeder til sommer saa der skal jo lidt forskellige vare paa bordet.

De vare typer jeg har med hjem denne gang er ,, Cleaver knive, tykke runde spaekbraeder ( hukke blokke ), udendors vandhaner, laserpointer, div. nogleringe, vifter, sekundlim, saebebobler, halskaeder, armbaand, haarskaender, magneter, keyhanger, mobilflasher, oretelefoner, paraplyer og andre smaa ting.

Denne import er et alternativ til at rygge i gammelt jern som man hurtigt bliver traet af Geeked.

Mvh. Jan

Det er sku' da en god idé, min bedre halvdel er helt tosset med sådan noget.

Det kan da være jeg skulle overveje mig en lille stand et sted og så sende fruen afsted....! Big Smile

Fra Sødring / Udbyhøj
Tilmeldt 30. Oct 07
Skrevet kl. 13:54

Hej Clyde, ja det er da bare om at komme igang.

Mvh. Jan

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 13:58

Hej,

Jeg er oprindelig uddannet Automatikmekaniker, men arbejder idag på kontor som serviceingeniør.

Så en slags håndværker er man vel? eller? Smile

PS. jeg har et projekt igang hvor jeg har brug for en person som er ekspert på styrkeberegning i metal. Så sig endelig til hvis i kender nogen, eller evt. selv er eksperten.

Fra Fr.værk
Tilmeldt 5. Jan 08
Skrevet kl. 13:58

Jan Sørensen:

Hej Clyde, ja det er da bare om at komme igang.

Mvh. Jan

Det lyder fandme hyggeligt...Smile og du har helt sikkert nogle gode råd og tips....!

Skal skrive dig bag ørene hvid det skulle blive aktuelt....Yes

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)