Hejsa Jeg kom for et halvt års siden til at love de to ansatte i virksomheden at når vi nåede mål X, så måtte vi hellere huske at fejre det på den ene eller anden måde. Det mål er klaret, og kreativiteten har været lille omkring hvis vi skulle gøre for at fejre det - Det er en ret fin milepæl der er nået, så grundtanken var at der gerne måtte tænkes "sjov" for 10-20.000kr i alt hvis der var, i noget der bare "skulle brændes af". Bedste bud var at tage på en workaway/firmarejse, så vi alle kan komme væk fra familie, børn og hverdag, og få lagt nogen nye strategier for fremtiden, og arbejde koncentreret. Vi har adgang til at leje et feriehus på Hawaii praktisk talt gratis, så det eneste vi skal stå for er flybilletter og forplejning. Men hvordan med regler for sådan noget? Jeg er næsten klar over at det kan være svært at forklare at det ikke bare er ferie, men er det muligt hvis vi laver nogen reele planer for hvad der skal ske og dokumenterer hvad tiden er gået til? Planen er at tage af sted ~12-14 dage, hen over eksempelvis efterårsferien, så vi har en hel uge hvor vi med rimelig god samvittighed kan dræbe telefonerne 95% og for at rejsetiden ikke skal blive 25% af turen. Historisk har vi ikke lavet meget sjov eller trukket fra i nogen synderlig grad, på forretningsture over storebælt har brobilletten været trukket fra og så har det stort set været det, enkelte gange aftensmad når man har gidet og husket at få en bon med, men ikke noget der står mål med 3-4 dages arbejde væk hjemmefra. Hvis det har nogen betydning, så repræsentation/mad-kontoen er bestemt ikke misbrugt de par år den har været der. Er det muligt, umuligt eller skal jeg selv høste turen op af egen lomme? |
Tage firmaet(et's ansatte) på rejse til udlandet
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)