Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google AdWords

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle,

Jeg har lige aktiveret min google AdWords igen, men den siger jeg har en DKK -359,70 efter at have sat 400 kr. ind på den.

Nogle der kan forklare mig hvorfor den siger min konto står i minus efter at have sat penge ind?

Et spørgsmål mere. Hvor lang tid går der inden ens sponsoreret link bliver vist på google?

Med Venlig Hilsen

Jonas Jacobsen

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:54

Det er fordi det koster 40 kr. at oprette sig. De 0,30 øre er sikkert for et klik... hehe

Altså Minus betyder plus..hehe

Tilmeldt 12. Sep 07
Skrevet kl. 19:46

Det jeg har læst i fakturaen, men jeg kan bare ikke lide den står i minus. Den burde jo stå i plus...

Hvordan er det man kommer op i toppen med den gullige baggrund?

Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 19:58

Jeg kender ikke ret meget til Adwords. Jeg tester det, og mine beløb er positive.

Vedr. oprettelsen, så har du jo betalt 40 kr, så det lyder også mærkeligt. Men du skal nok have nogen, som har mere forstand på det til at svare.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:51

Mine beløb er negative... Jeg fik 300 kr. fra Surftown til at bruge ... og der stod minus 260 kr..

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 21:15
Hej,

Når der står minus så skylder Google DIG penge, det vil sige at du har det nævnte beløb at gøre godt med før du selv skal punge ud.

Når saldoen derimod er i plus, ja så er det et beløb som du bliver opkrævet af google.

Så enkelt er det Big Smile 

Held og lykke med Adwords. 

Tilmeldt 12. Sep 07
Skrevet kl. 21:28

Det virker bare forkert.

Når man skylder penge burde det være minus, og når man har penge til overs så skulle det være plus Cool

Men er der så nogle der kan svare mig på hvordan jeg kommer op i toppen på siden med sådan en gul highlight. Lige nu er jeg kun ude i siden af søgningen.

Men tak for svaret indtil videre :) Har vært bekymret for det beløb siden jeg lavede min konto

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)