Hej Amino :) |
Årsrapporten for første år skal laves. Herefter kan selskabet lukkes.
2.000 kr. til din revisor for at overtage det lyder fair. Gå videre med det. Så skal du ikke bøvle mere :-)
Hej Amino :) |
Årsrapporten for første år skal laves. Herefter kan selskabet lukkes. |
www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.
Ud over 2-3000 til årsrapporter skal du have en lovpligtig arbejdsskadeforsikring uanset 0 aktivet 0 løn osv - regn 1800 + mon ikke du risikerer banken vil have noget gebyr for erhvervskonto? Du kan selv lukke via erklæring. Men hvis en vil overtage alt for 2000 er det klart det billigste du overhovedet kan komme i nærheden af Venlig hilsen John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Ja. Der er som minimum en direktør i dit holdingselskab som skal være dækket ind. Arbejdsskadeforsikringsloven kræver at aktive deltagere i et selskab skal være dækket. En direktør regnes som aktiv. |
Ja aktive ejere - og dermed som minimum en direktør - men også øvrige ejere hvis de ses som aktive hovedejerne skal være dækket - aktive ses de som fordi der ex laves regnskab osv - http://johnhannover.blogspot.dk/2015/06/arbejdsskadeforsikring.html Venlig hilsen John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com