Sjovt at der skal gøres reklame for andre sælgere af et produkt ?. I payback kan jeg da lige minde om at ved sådanne køb er prisen uden moms + told + fragt.
Anyways... kan sagtens skaffe dig dem i 256mb men det skal være minimum 50stk. Hvis du ønsker dette kan du kontakte mig.
det skal lige huskes at hvis du vil importere dem fra kina af skal du registeres hos copy-dan og betale en afgift på 5 kr pr stk mener jeg den er - så der er lige nogle administrative ting der skal i orden, hvis du vil gøre det lovligt Remydk
fragt + told er ca. USD 0,50 pr. stk. ved 200 stk.
Blot til orientering, så er prisen for et par hundrede stk sendt til DK, og leveret til døren, omkring 300 USD. Det er vel at mærke hvis man vælger at bruge DHL og lade dem om at varetage alt det nødvendige papirarbejde. De leverer desuden fra Kina til DK på ganske få dage.
Det er muligt at man kan få plads i en container og vente til bølgerne og vinden er gunstig for dermed at ende op med en lav fragtpris, men min utålmodighed vinder over min nærrighed.
Ja. sendt pr EMS har jeg en pris på ca 1 USD pr stk ved 200 stk men jeg var ikke sikker på om papirvejen gik lige så glidende igennem som med DHL. (Jeg betaler gerne importmomsen mv )
Hvis du har anvendt EMS, kan du da sige noget om leveringstider og Track/Trace?