Først og fremmest, ganske nydelig side i har fået bikset jer sammen. Dog har jeg kigget lidt rundt på jeres side med købers øjne, hvor det efterlader mig med følgende indtryk:
Jeg forstår ikke helt jeres koncept. Det ene sted står der, at i har fuldtidsprofessionelle kunstnere som fremstiller jeres malerier på bestilling - Samtidigt lover i levering inden for 1-3 hverdage? Det kan jeg ikke helt få til at hænge sammen, kan de virkelig nå at håndmale så hurtigt? Ville mindst tro det tog et par dage at få lavet sådan et kunstværk fra bunden.
Med ovenstående, hvis i er lagerførende af malerierne (hvilket jeg er lidt i tvivl om i er eller ej netop grundet ovenstående), så ville jeg som minimum lave en "på lager" funktion eller andet, for at vise netop dette...
Synes godt nok også der mangler lidt produktbeskrivelse, når man trykker ind på diverse produkter. I skriver godt nok (på forsiden), at "oliemalerier på læredder i høj kvalitet. Lærredet er opspændt på en solid blindramme og er lige til at hænge op på væggen" - Følgende tekst kan jeg dog kun læse på forsiden, synes den er pænt relevant i forhold til produktet, hvor alt sådan noget information omkring produktet må være yderst relevant i købers øjne.
Jeres linkstruktur forstår jeg heller ikke helt, men ikke noget jeg skal gøre mig vildt klog på, helt sikkert en SEO ekspert der kan pointere dette langt bedre end jeg kan; Forstår bare ikke at et link kan hedde ting som "[...]/50-23.html"