Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm vores hjemmeside - www.mynewart.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Så er vi ved at være klar til at gå i lufte med vores nye hjemmeside - salg af malerier.

Hvis der skulle være nogle, der gad tage et hurtig kig og komme med noget konstruktiv kritik vi vi være meget taknemmelig :)

Mvh.

MyNewArt

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:12

Har du sat google analytics og Google search Consol op?

Tilmeldt 1. Jun 16
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 20:20

Hej

Google Analytic er sat op.

Mvh

Mynewart

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:45

Først og fremmest, ganske nydelig side i har fået bikset jer sammen. Dog har jeg kigget lidt rundt på jeres side med købers øjne, hvor det efterlader mig med følgende indtryk:

Jeg forstår ikke helt jeres koncept. Det ene sted står der, at i har fuldtidsprofessionelle kunstnere som fremstiller jeres malerier på bestilling - Samtidigt lover i levering inden for 1-3 hverdage? Det kan jeg ikke helt få til at hænge sammen, kan de virkelig nå at håndmale så hurtigt? Ville mindst tro det tog et par dage at få lavet sådan et kunstværk fra bunden.

Med ovenstående, hvis i er lagerførende af malerierne (hvilket jeg er lidt i tvivl om i er eller ej netop grundet ovenstående), så ville jeg som minimum lave en "på lager" funktion eller andet, for at vise netop dette...

Synes godt nok også der mangler lidt produktbeskrivelse, når man trykker ind på diverse produkter. I skriver godt nok (på forsiden), at "oliemalerier på læredder i høj kvalitet. Lærredet er opspændt på en solid blindramme og er lige til at hænge op på væggen" - Følgende tekst kan jeg dog kun læse på forsiden, synes den er pænt relevant i forhold til produktet, hvor alt sådan noget information omkring produktet må være yderst relevant i købers øjne.

Jeres linkstruktur forstår jeg heller ikke helt, men ikke noget jeg skal gøre mig vildt klog på, helt sikkert en SEO ekspert der kan pointere dette langt bedre end jeg kan; Forstår bare ikke at et link kan hedde ting som "[...]/50-23.html

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:25

facebook som er falder meget ind i farver i fodnoten går til en side der ikke findes så få facebook logo der kan ses og ret linket 

prestashop har sociale medier logoer du kan hente på deres side , husk både del og likes 

google plus seo fordel overveje det 

kontakt os er det en god ide , at skriv jeres adresse det giver siden større troværdighed ikke kun i den mørke fodnote overveje en fodnote der er nemmere at læse med mere lyse farver 

overskrifter siden h1 h2 h3 mangler det gør teksten mere overskueligt og betyder en del i seo 

få lavet bare 1-2 linjer tekster ved malerier , jeg mangler at vide er det med glas ramme er der træ eller pap bagved malerierne , hvad er vægten på dem 

få lavet seo venlig url de ser sådanne her ud https://mynewart.dk/nude-stribes altså end home/30-3.html 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35

Hjemmesiden ser super flot ud!

Jeg har dog en enkelt kommentar: Jeg finder det utrolig enerverende, at ´Mobile-Pay-mærket`er strukket ud lodret; den ligner jo helt Benny fra Olsen Banden. :-)

Tilmeldt 1. Jun 16
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 00:21

Hej Tobias

Mange tak for dit indlæg.

1) Malerierne er bestilt i x-antal eksemplarer, og vi er derfor lagerførende af alle de på siden fremviste malerier, hvorfor vi er i stand til at levere i løbet af 1-3 hverdage. Dette må vi få præciseret yderligere, så der ingen tvivl er :)

2) Der skal helt sikkert laves produktbeskrivelser på samtlige malerier. Dette er vi så småt begyndt på. Jeg vil sørge for at der i beskrivelsen indgår information vedrørende kvaliteten, vægt osv.

3) Ja, siden skal SEO-optimeres. Dette er vi også igang med løbende.

Men endnu engang tak for dine input. Skriv endelig hvis du ser mere - stort som småt modtages meget gerne :)

Mvh.

MyNewArt

Tilmeldt 1. Jun 16
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 00:25

Hej Mikael

Tak for dit indlæg.

Godt set mht. link, det må lige rettes.

Korrekt vedr. kontakt os - der skal en adresse på.

Mht. SEO - Ja, det arbejdes der på :)

Tak for dine input.

MVh.

MyNewArt

Tilmeldt 1. Jun 16
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 00:26

Hej Kasper

Tak for dit svar.

Ja, det må vi lige få gjort lidt bedre :)

Mvh.

MyNewArt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)