Og en korrektur af den øvrige tekst ville være fint.
Under alle Lenovo bærbare står der: Lader medfølger så længe lager haves.
Jeg ville ikke vælge en computer hvor jeg ikke ved om jeg får laderen med. Enten skal der med til alle eller også kan man vælge med eller uden lader. Og prisen uden lader skal så være lavere. Så meget lavere at jeg ville vælge at bruge tid på at købe en lader et andet sted. Og ikke vælge et sted hvor man med sikkerhed får lader med.
På forsiden står der nederst: Dine seneste køb. Jeg har ikke købt noget. :-)
Jeg laver optimeringsanalyser samt tilstandsrapporter til webshops. Så hvis du ønsker en udarbejdet rapport omhandlende hvad du kan gøre for at forbedre din shop, skal du være hjertelig velkommen til at kontakte mig - så finder vi ud af noget :)
Jeg synes, at der er lige lovligt whitespace mellem de forskellige kategorier på forsiden. Det får hjemmesiden til at se tom ud, og det er en skam. I bør med fordel også skrive noget mere tekst til jeres produkter, så kunder altid ved, hvad de får. Nu gik jeg lige ind under "HP COMPAQ DC7800P" og her er der ikke meget tekst. Når jeg vælger beskrivelse, står der "Mere information under Yderligere Information." Enten skal I skrive noget her eller fjerne punktet.
Når alt det er sagt, kan jeg let finde rundt på siden, og det er en vigtig del af oplevelsen.