Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan vi blive bedre med shoppen ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi er ved kommet rigtigt langt med www.brugtitudstyr.dk, men vi skal i være bedre, så alle forslag ris /ros modtages..

vh

Brian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes du har nogle gode priser på siden nu har jeg ikke vildt mange penge så jeg bogmærker lige siden

titlen den heder kun homepage dem som kommer fra google vil meget sjældent klikke på sådan en titlen og udnyt google viser op til 68 tegn .

overvejer anden betaling mulighed end paypal mange springer fra der få en dankort løsning

cvr nummer i fodnoten på siden

få din firma facebook på siden og gerne også google plus det er en seo fordel og del knap facebook og google plus også en fordel 

sæt titler og tags på billederne 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 33
Fra  Massage og træningsklinikken Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Pæn og overskuelig side, efter min mening. Hurtig kig på siden giver mig følgende kommentar:

Under http://www.brugtitudstyr.dk/service-og-reparation.html står der til sidst: Der er ikke nogen produkter, som matcher de kriterier, du har angivet.

Og en korrektur af den øvrige tekst ville være fint.

Under alle Lenovo bærbare står der: Lader medfølger så længe lager haves.

Jeg ville ikke vælge en computer hvor jeg ikke ved om jeg får laderen med. Enten skal der med til alle eller også kan man vælge med eller uden lader. Og prisen uden lader skal så være lavere. Så meget lavere at jeg ville vælge at bruge tid på at købe en lader et andet sted. Og ikke vælge et sted hvor man med sikkerhed får lader med.

På forsiden står der nederst: Dine seneste køb.  Jeg har ikke købt noget.  :-)

Mvh

Benny

Tilmeldt 9. Apr 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian, 


Jeg laver optimeringsanalyser samt tilstandsrapporter til webshops. Så hvis du ønsker en udarbejdet rapport omhandlende hvad du kan gøre for at forbedre din shop, skal du være hjertelig velkommen til at kontakte mig - så finder vi ud af noget :) 

Vh
Frederik Jørgensen

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at der er lige lovligt whitespace mellem de forskellige kategorier på forsiden. Det får hjemmesiden til at se tom ud, og det er en skam. I bør med fordel også skrive noget mere tekst til jeres produkter, så kunder altid ved, hvad de får. Nu gik jeg lige ind under "HP COMPAQ DC7800P" og her er der ikke meget tekst. Når jeg vælger beskrivelse, står der "Mere information under Yderligere Information." Enten skal I skrive noget her eller fjerne punktet.

Når alt det er sagt,  kan jeg let finde rundt på siden, og det er en vigtig del af oplevelsen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)