Jeg har skabt en hjemmeside hvor det primære formål for mig er at tjene penge ved at hjælpe andre med at tjene penge. Det lyder lidt Robin Hood agtigt, men alligevel: Online Skrabelodder - For en forening i Danmark er det ikke nødvendigt at kontakte spilmyndighederne omkring et skrabelod som bliver udbudt, såfremt foreningen er lovlig i Danmark, ikke udbetaler gevinster som har en værdi over 200 kroner og den kun bliver solgt til medlemmer af foreningen eller dennes familie. Yderligere information omkring lovformelighed kan findes her: https://spillemyndigheden.dk/vejledning-almennyttige-lotterier-i-private-lukkede-foreninger Nu til det jeg reélt ønsker med denne tråd: TjenPengeTilKlubben.dk er blevet oprettet og jeg vil gerne høre omkring hele systemet opbygning. Jeg er naturligvis ogspå interesseret i at høre ris/ros omkring konceptet, opbygningen af hjemmesiden, problemer, etc. Jeg har oprettet et skrabelod: http://tjenpengetilklubben.dk/amino - Ideén er at alt skal være simpelt og nemt at forstå uden muligheder for fejl og lign. Følg anvisningerne på siden, og indløs Klub Point Koden "amino-kupon", køb et skrabelod, skrab og wupti!!! Der er lavet 103 skrabelod, og kupon koden kan maksimalt benyttes én gang pr bruger. Hvis du er den heldige vinder modtager du 25 Klub Point på din konto som du kan bruge i vores Gevinst Shop. Her køber du et gavekort til en kop kaffe ved 7-Eleven som bliver leveret direkte til din mobiltelefon via SMS, husk derfor at indtaste korrekt telefonnummer. Dette pilot projekt er minded på Amoni brugere, og vil helst hvis det ikke bliver delt mere end højst nødvendigt med andre, da jeg jo efterspørger udfordringer som du oplever med siden. Jeg har endnu ikke opsat alt omkring tekster, informationer regler, priser, etc. Dette er test af skrabelod systemet!!! Held og lykke, jeg skal gøre mit bedste for at besvare og hjælpe hvis det er behov for det. |
Vil vil teste min idé? Vind en kop kaffe ved 7-Eleven
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)