Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg være iværksætter ved siden af en revalidering?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle 

Jeg er i øjeblikket i gang med en revalidering og tænker at starte en virksomhed op ved siden af mine studier. 

Er der nogen herinde, der sidder inde med erfaringer omkring dette? 

Hvad skal jeg være særligt opmærksom på af regler? 

Mvh. Henrik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:28

Henrikonelook:

Hey alle 

Jeg er i øjeblikket i gang med en revalidering og tænker at starte en virksomhed op ved siden af mine studier. 

Er der nogen herinde, der sidder inde med erfaringer omkring dette? 

Hvad skal jeg være særligt opmærksom på af regler? 

Mvh. Henrik

jeg har selv prøvet noget ligne som dig ,så jeg ved lidt om dette emme 

spørg kommune dog hvilken forløb er du i ?  

er det noget selv ønsker i stedet for en førtidspension ? 

er det selv der har startede sagen eller er det kommune ?

de fleste er begyndte for at komme ud igen på arbejdsmarkedet dog nogle er anerkendt har nedsat arbejdsevne så er det mere muligt at starte op som iværksættere dog mange som har nedsat arbejdes evne får mindre arbejdes evne løbende nedad og får en førtidspension 

alle sager behandles forskelligt og man kan læse i aviserne at kommunerne ikke altid overholder loven eller tolker den lige vidt nok sender folk i arbejdes prøvning demente og før sagen færdig er de på plejehjem hurtigt google søgning fandt denne her artiklen ikke altid overholder kommune loven http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-05-27-stefan-kunne-kun-gaa-100-meter-blev-sendt-i-to-aarig-arbejdsproevning den social retshjælp er god gå til hvis kommune ikke overholder loven http://www.socialeretshjaelp.dk/Juridisk-r%C3%A5dgivning.2154.aspx og http://sr-bistand.dk/raadgivning/den-socialjuridiske-raadgivning/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Jul 15
Skrevet kl. 20:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige i øjeblikket er jeg ved at afslutte en HF og håber at komme videre på en pædagog udd. 

og det er efter eget ønske. Jeg mener selv at jeg stadig har en del at byde ind med i dette samfund.

Mit spørgsmål er så enkelt det handler om må jeg have en indtægt ved siden af min revalidering, hvis ja! hvor meget må jeg i så fald tjene uden at miste min forsørgelses grundlag.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 811
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 20:23

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 16. Jul 15
Skrevet kl. 20:46

Tak for svar og link som satte det på plads. Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Henrikonelook:

Lige i øjeblikket er jeg ved at afslutte en HF og håber at komme videre på en pædagog udd. 

og det er efter eget ønske. Jeg mener selv at jeg stadig har en del at byde ind med i dette samfund.

Mit spørgsmål er så enkelt det handler om må jeg have en indtægt ved siden af min revalidering, hvis ja! hvor meget må jeg i så fald tjene uden at miste min forsørgelses grundlag.

super super at du har viljen til at klare dig selv ,jeg håber inderlidt du består den HF og du får den uddannelsen godt at høre du gerne selv vil , det giver så meget at tjene sine egne pengene end en førtidspension når det er egne fri vilje så forstår jeg også faktiske at du har stor chance for en førtidspension , sådan nogle som dig har vi brug for i samfundet i Danmark Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Jul 15
Skrevet kl. 16:03

Tusind tak for de roser.

Der er nu engang en stor selvtilfredshed ved at være selv-forsørgende. Det giver også et personligt velvære og værdighed.

KH Henrik 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)