Vi er igang med et projekt omkring en billedportal, som vi meget gerne skulle have op at køre meget snart. Vi forventer, at ville bruge et open source system a¨la Typo3, men har ikke lagt os fast på noget endeligt endnu. En del af løsningen skal indeholde google maps/Microsoft Virtual earth samt erez zoomserver. Hjørnestenen i projektet er + 40000 luftfotos, som vi har taget inden for de sidste 1,5 år. Allerhelst søger vi et par personer, grafiker og webkoder(kunne måske kende hindanden), som kunne lave dette projekt på freelance basis. Du bøhver nødvendigvis ikke, at have dybdegående kendskab til google maps/Virtual earth, men skal have evnen og viljen til at sætte dig ind i det hurtigt. Måske er du studerende eller måske vil du blot prøve noget nyt - så lad os høre fra dig/Jer. Hører også gerne fra firmaer, men det er et must, at alle rettigheder mv. vedr. sitet overgår til os, således vi har fuld råderet over websitet, hvilket vil sige vi ikke er int. i at høre fra firmaer, som udbyder eget udviklet CMS.(medmindre vi får kildekoden).
Mvh/Troels Mikkelsen
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig på troels@wingphoto.dk eller på 40993070
Remy, tak for inputtet. Jeg tror ikke Coppermine har "dynamic imaging" funktionen, altså hvor der kan zoomes i originalfilen. Vi laver filer på mellem 40 og 50 mb stykket.
Hej, jeg har fundet de personer, som skal udføre projektet. Så derfor vil kommende henvendelser ikke blive besvaret.
Det har været en fornøjelse, at så mange seriøse og kompetente personer har kontaktet mig og jeg vil helt sikkert vende tilbage ved opstart af nye projekter.