Hej I dag har jeg for første gang i mit 37 årige liv sagt op hos en arbejdsgiver, og fortalt at mit nye job er som selvstændig.
Han tog hatten af for mig, og ønsker mig held og lykke fremover. Tusind tak, måske for jeg også brug for dette =:))
Det der bl.a. driver mit værk er jo, at jeg som 60 årig ikke kan sidde, og se tilbage på et arbejdsliv, hvor jeg ikke fik prøvet mine iværksætterdrømme af.
Tænk sig der er personer,
Jeg tager de kommende skrammer i stiv arm, og ja en iværksætter er som en tumling, den kommer jo op igen.
Forsat god dag - starter den 3. april 2006 www.sw-handel.dk der bliver en webshop med: håndværktøj, el-værktøj, emhætter, artikler for have, el, bolig, køkken, fritd og VVS artikler.
En smilende
Stones
|
Jeg sagde jo op - og det er det rigtige!!
|
Kender situationen, jeg var dog kun 24 da jeg gjorde det og sagde nej tak til en karriere med fuld skrue på. Ændrer ikke på situationen med at tro på sig selv, og bare få det gjort. |
Stort tillykke.
Og held og lykke.
mhv Hans |
Ja det er bare at springe ud i det. Held og lykke med bixen :-) |
Tillykke med springet som fuldtids selvstændig erhvervsdrivende Det giver altid en rigtig rar fornemmelse at gøre det som man virkelig brænder for. Held og lykke med det.
/Jesper
www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk |
Ja tillykke med det. Det er et fantastisk "kick" det giver, at bygge noget op selv "from scratch" som man brænder for 100%!
|
Go for it! Det sværeste er at få begyndt, resten er bare hårdt arbejde...
Husker også selv tydeligt den dag jeg sagde op. Det har jeg aldrig fortrudt, selvom det tog længere tid end forventet at opnå den løn jeg havde da jeg sagde op. Bare bliv ved med at tro på at det kan lykkes, så skal det nok komme!
mvh Carsten |
Velkommen i klubben jeg tog springet 1-1-06 efter at have kørt to jobs i 10 år ( det kan ikke anbefales
held og lykke fremover
ps: løn??? får man løn som selvstændig ?? jeg troede at det var pro bono
|
mvh Bent