Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transportbranchen???

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er selv ved at starte en transport firma op og har været igang i næsten et år  nu jeg vil lige sige til dig at det er meget svært at finde sine egen kunder inden for transport for et lille firma med 1 eller 2 biler har en vis omsætning man skal tjene, og et firma med mange biler har nemmere ved at køre billiger og dumpe priserne, man skal ikke starte inden for transport hvis man regner med at tjener mange penge det skal være lysten der driver firmat.

Da jeg startede tænkte jeg at det var bare at køre så meget som mulig, det er det jo også, men der er også rigtig meget arbejde ved siden af, har jeg fundet ud af,og jeg har kun pt en bil. men de siger at  en bil altid kan gå.

Men måske et godt råd, send et brev ud til alle mulige firmaer og evt. ringe bag efter til dem.

Men held og lykke med transporten Wink

hilsen popdk

Tilmeldt 10. Jan 08
Skrevet kl. 09:54

Hej igen.

Hvis jeg var dig ville jeg ikke ringe til tvm fors. dem har jeg selv og dem kan jeg ikke sige noget positivt om, jeg skifter til feb.

Det kan godt være de er lidt billiger men de dækker ikke alt hva de lover.

og jeg har afmeldt 2 biler der nede og den 1.bil afmeldte jeg den 1.sep.-07 og der er ikke kommet penge retur endnu og de kommer til feb siger de.

men det kan være at vi bare er 4-5 stykker der har været uheldig med dem.

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 18:36

Popdk

Jeg er heller ikke tilfreds med dem - De er nogle klaphatte

Men det er det billigst jeg kender - Og det er sq det der er vigtigst som ny starter (Jeg har aldrig hørt om nogen der ikke har fået den dækning de har krav på)

Hvem skifter du til ? Jeg har hørt at ny skanderborg er begyndt at tegne igen?

Tilmeldt 10. Jan 08
Skrevet kl. 18:49

Flyttemanden.

Hej jeg flytter nok til tryk eller codan.

Jeg kender en som er vældet med en lastbil oppe i sverige og det kost ham 40.000 og få den op og stå igen selv om at han har betalt tvm i fors

Tilmeldt 22. Mar 06
Skrevet kl. 17:30

popdk

Der kan jo være mange ting der spiller ind Når de ikke vil dække - Mange glemmer at de ikke er dækket i hele verden

Har du priser fra Codan og tryg? De plejer at tage godt ved - Codan tilbød mig at jeg kunne give dem 70.000,00 også ville de godt forsikre mig "Lidt" (Dækningen var ikke for god)

Men prøv Ny Skanderborg - Det har et godt rygte

Tilmeldt 10. Jan 08
Skrevet kl. 20:05

hej igen. 70.000kr det var menge penge.

jeg skal gi ca 30.000 for hjemme fors.og 58500 kr hvor jeg odså har export fors. men jeg køre ikke så meget export at det kan gå at ha export fors. jeg har en fors.det gælder 24 timer ud af landet så kan jeg ringe hvis jeg har en støre tur...

Har du evt et tlf nr til den ny skanderborg fors.

Tilmeldt 22. Mar 06
Skrevet kl. 20:25

Nej jeg har ikke Ny skanderborgs nummer - Men du kan vil finde det på nettet

Hvad dækker de 30.000,00 Kr ? det lyder billigt når vi taler Codan *SG*

(Men jeg tror også at der er nogle ting der er ved at skride med hensyn til forsikringer - Der ender måske med at de bliver til at betale for penge)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24

Jeg synes det hele lyder meget spændende. Men jeg kan godt se, at der er mange udfordringer, og ting at overveje, inden man går i gang. Jeg har brugt meget tid på, at kigge på de forskellige hjemmesider. Jeg har bla set på 3x34, og den jydske kurér. De mangler begge vognmænd. Og så noget der hedder landstrygeren. Nogen der har erfaring med dem??

Er der iøvrigt nogen der har flere forslag til firmaer, som jeg bør kontakte? Eller det det forkerte forum, at bede om sådan noget???

Ellers mange tak, for den gode respons. Det har virkelig sat gang i overvejelserne...

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 22:46

Hej byggi

Jeg har kun hørt godt om landstrygeren men 3#34 er også ok hvis du vil give 120 til 130000 kr bare for at komme igang, det er til div edb udstyr til bil og reklamer på bil så dem vil jeg helt klart droppe.

Landstrygeren har været på banen i 30 år så de ved da hva de har med og gøre, hvis du bliver fast tilknyttet skal de have ca 6500 om md...!!!

Mvh Diesel

Tilmeldt 22. Mar 06
Skrevet kl. 07:25

Byggi ...

3X34 kræver en masse af deres vognmænd - inklusiv penge

Jeg er lige ved at tro at de tjæner mere på deres vognmænd end på kunderne *SG*

Landstryerne ville jeg holde mig fra - De jeg har mødt en enkelt eller to der havde mere end almendeligt svært ved at få betalt sine regninger

Men felles for begge er at de køre i København/Sjæland - Og ikke rigtigt et slået igennem på denne side af bæltet

Prøv Evt http://kurerforum.dk - Det er et forum for små vognmænd der kan du få svar på en masse spørgsmål

og muligvis også noget kørsel

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)