Hej jeg er selv ved at starte en transport firma op og har været igang i næsten et år nu jeg vil lige sige til dig at det er meget svært at finde sine egen kunder inden for transport for et lille firma med 1 eller 2 biler har en vis omsætning man skal tjene, og et firma med mange biler har nemmere ved at køre billiger og dumpe priserne, man skal ikke starte inden for transport hvis man regner med at tjener mange penge det skal være lysten der driver firmat. Da jeg startede tænkte jeg at det var bare at køre så meget som mulig, det er det jo også, men der er også rigtig meget arbejde ved siden af, har jeg fundet ud af,og jeg har kun pt en bil. men de siger at en bil altid kan gå. Men måske et godt råd, send et brev ud til alle mulige firmaer og evt. ringe bag efter til dem. Men held og lykke med transporten hilsen popdk |
Hej igen.
Hvis jeg var dig ville jeg ikke ringe til tvm fors. dem har jeg selv og dem kan jeg ikke sige noget positivt om, jeg skifter til feb.
Det kan godt være de er lidt billiger men de dækker ikke alt hva de lover.
og jeg har afmeldt 2 biler der nede og den 1.bil afmeldte jeg den 1.sep.-07 og der er ikke kommet penge retur endnu og de kommer til feb siger de.
men det kan være at vi bare er 4-5 stykker der har været uheldig med dem.