Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-pusher og Scannet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg skal helt sikkert have erhvervet mig Thorborgs E-pusher, men kunne godt tænke mig først at høre fra nogle af de mange Aminoer der driver shops på Scannets platform, og som her læst E-pusher.

Jeg har læst E-pusher light og hæftede mig ved, at mange af guldkornene desværre ikke var ligetil at implementere i min Scannet shop, og det kunne derfor være rart at høre hvad erfaringerne fra andre Scannet-brugere er.

På forhånd mange tak.

/Claus 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:30

Hej Claus.

Scannets shop har, som så mange webshops, den fordel, at den er hurtig at komme i gang med. Men efterhånden som man får mere og mere viden finder man ud af, at ethvert standardsystem har sine begrænsninger. Derfor vælger mange der vil vokse at få specialudviklet deres hjemmeside til præcis de behov, som de har brug for.

Jeg gør det på den måde, at jeg som udgangspunkt leverer SEO-CMS (som Effektiv Markedsføring kører med) og herefter kundetilpasser eller udvikler specielle funktioner, som mine kunder har brug for. Det er naturligvis dyrere end en standardshop; men nødvendigt, hvis man vil videre; men langt billigere end at få udviklet systemet helt fra bunden.

Venlig hilsen, Christian

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 21:54

Hej Claus.

Jeg er næsten færdig med E-pusher og har min shop ved Scannet.

Køb du roligt den fulde version, for det er rigtigt, at den tjener sig ind igen. Selvom Scannet har mange begrænsninger, så er der mange tiltag, du kan indføre alligevel.

M.h.t. Scannet, så troede jeg, at jeg havde en perfekt shopløsning, men jeg kan godt se nu, at der mangler meget. Men Scannet har jo en forslagskasse, som jeg selv benytter flittigt, hver gang jeg får en ide til forbedringer. Hvis du nu gør det samme, så er vi én mere til at presse på denne udvikling.

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 13:39

Tak for input indtil videre.

/Claus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)