Hej alle, Jeg skal helt sikkert have erhvervet mig Thorborgs E-pusher, men kunne godt tænke mig først at høre fra nogle af de mange Aminoer der driver shops på Scannets platform, og som her læst E-pusher. Jeg har læst E-pusher light og hæftede mig ved, at mange af guldkornene desværre ikke var ligetil at implementere i min Scannet shop, og det kunne derfor være rart at høre hvad erfaringerne fra andre Scannet-brugere er. På forhånd mange tak. /Claus
|
Hej Claus.
Scannets shop har, som så mange webshops, den fordel, at den er hurtig at komme i gang med. Men efterhånden som man får mere og mere viden finder man ud af, at ethvert standardsystem har sine begrænsninger. Derfor vælger mange der vil vokse at få specialudviklet deres hjemmeside til præcis de behov, som de har brug for.
Jeg gør det på den måde, at jeg som udgangspunkt leverer SEO-CMS (som Effektiv Markedsføring kører med) og herefter kundetilpasser eller udvikler specielle funktioner, som mine kunder har brug for. Det er naturligvis dyrere end en standardshop; men nødvendigt, hvis man vil videre; men langt billigere end at få udviklet systemet helt fra bunden.
Venlig hilsen, Christian