Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartner til start af portaler på nettet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu i et år kørt mit eget firma, JayKay. Der har både været op- og nedture, men nu står jeg tilbage på samme punkt; hvor er mine besøgende?

Jeg søger en samarbejdspartner, som kan stå for markedsføring af siderne. Sprede budskabet, finde på idéer, være med til at skabe nye portaler og samtidigt køre firmaet med mig som ejer.

Jeg har i forevejen en rigtig dygtig webdesigner, og jeg har en masse projekter jeg gerne vil ud med - som er unikke og som kan blive store med den rette markedsføring.

Jeg er selv PHP-MySQL, Javascript/ajax, XHTML ekspert og jeg kan da også ASP.NET 2 C# som jeg i fremtiden vil programmere siderne i (da jeg har hørt en fugl synge om, at det nok vil være fremtiden med ASP.NET *S*)

Firmaet JayKay er noget hen af Freeway. Vi driver og udvikler sites til folk - eksempel en dating side (kun et eksempel, der findes jo utallige af dem i forevejen). Og tjener på indtægterne, eksempelvis mobilbetaling, annoncer og alt det løse.

Jeg har en SMS-Gateway i forevejen, som vi kan lege med på de sites vi udvikler i fremtiden. 

Lidt om mig; Jeg er en ung fyr på 16 år som startede mit eget firma for et år siden, én dag før min fødselsdag - nemmelig d. 7. Februar. Jeg kommer fra Nordfyn af - nærmere betegnet Otterup, 9 kilometer fra Odense :-) Jeg kan programmere stortset alt, og er ekspert indefor søgemaskineoptimering, dog er markedsføringen helt i bund.

Er nogle interresseret, så kontakt mig da på info@jaykay.dk eller på messenger (msn@jaykay.dk)

Vi ses derude ! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58

Du er ret så god af en 16 årig, har du lært alt det selv ? [: 

Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 02:01

Ja, jeg begyndte at programmere som 12-åriget. Jeg hjælper også tit folk med deres programmering, da jeg syntes det er rart, at hjælpe andre, når de mangler hjælp :) Jeg er også at finde på diverse programmeringsforummet :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:18

Har sendt dig en mail ;-) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)