Jeg har en mindre diskution med en håndfuld andre vognmænd
og jeg vil godt vide om det er rigtigt at det er muligt at trække fradragene fra på et banklån eller en financiering
eller om det er muligt at trække ydelsen på en financering fra - Jeg ved at det ikke er muligt med et banklån (99.9 % - Og hvis det er muligt bliver jeg sur...)
Men hvad er foreskællen på Leasing og finansiering ?
Jeg har som indkøbskonsulent endnu ikke oplevet en leasingkontrakt der ikke var til forhandling.
Find en ven med en finansiel lommeregner og gå sælgeren/leasingselskabet på klingen. Der er ofte mange tusinde kroner at spare set over den totale løbetid.
Det sidste eksempel jeg var inde over, var en kontrakt på ca 250.000. Der sparede jeg kunden for 36x450,- + 20.000 kroner eller i alt kr. 36.200+m
Et enkelt indspark vedrørende leasing når vi taler om biler. Jeg kunne selv aldrig drømme om det. Ikke at jeg syntes det er en dårlig finansieringsform, men jeg er den type som aldrig kunne finde på at købe en bil fra ny eller køre en bil til service på et autoriseret værksted, og det er et krav når vi taler om leasing af biler.