Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til seo

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har hjemmesiden oplevmedbørn.dk og vil gerne have noget seo på den :D

Jeg vil gerne kunne findes på oplevelser med børn og oplevelser for hele familien og rejser med børn og rejser for hele familien er det muligt?

På forhånd mange Tak :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal siges jeg har youst seo :D

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er lidt at tage fat i:

1. Hvis du i det hele taget får folk ind fra Google, hvad kan de så på din side? Få lige styr på det -> Er der intet for brugeren springer de tilbage på Google og skader din SEO.. Og generelt er pointen i SEO der ikke rigtigt, hvis der intet formål er med at ligge nr. 1.

2. Lav målrettet content - Søg på google efter, hvordan du laver SEO-venlige artikler/blogindlæg (målrettet dine keywords/nøgleord).

3. Få styr på alt indenfor emnet OnpageSEO.

4. Påbegynd eventuelt linkbuilding (findes der hundredevis af guides til) -> Som start kan du smække dit link i din debatsignatur her på amino :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

mart605p:

Det skal siges jeg har youst seo :D

Du kan med fordel søge på Google omkring, hvordan du udfylder metadescriptions, titles, laver pæne links og så videre med Yoast SEO :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok min plan med hjemmesiden er at man skal kunne finde inspiration til oplevelser for hele familien. Jeg er i gang med et lang indlæg som skal komme ind :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der sådan kan skrive hvordan jeg skal gøre? Altså skrive det på amino?

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mart605p:
Jeg vil gerne kunne findes på oplevelser med børn og oplevelser for hele familien og rejser med børn og rejser for hele familien er det muligt?

Så vidt jeg kan se har du slet ikke noget indhold på din side endnu. Så nej, det er som sådan ikke muligt før du opretter noget relevant indhold i forhold til det du gerne vil findes på. - Når du har gjort det kan der helt sikkert optimeres på en lang række andre ting også.. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok det kan jeg godt forstå :D

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

mart605p:

Jeg har hjemmesiden oplevmedbørn.dk og vil gerne have noget seo på den :D

Jeg vil gerne kunne findes på oplevelser med børn og oplevelser for hele familien og rejser med børn og rejser for hele familien er det muligt?

På forhånd mange Tak :D

Hejsa,

Du kan læse min guide til SEO her, hvor jeg kommer ind på alle de vigtige aspekter i SEO. Når du har læst guiden igennem vil du være rigtig godt klædt på til at bygge en god solid hjemmeside, som kan ses i søgemaskinerne :)

Har du spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at skrive til mig.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er faktisk en god guide Simon har skrevet der.. ta og læs den. Og så få en masse relevant tekst ind på din side.. så kan du få styr på din meta beskrivelse og alt det andet... slutteligt så skal du bygge links.. det er dem der kommer til at hjælpe dig i din seo.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)