|
Hej alle iværksættere Jeg har for nyligt programmeret en webshop mig selv. Den indeholder fuld kontrol over alle varer der lægges ind i databasen. Dvs man både kan indsætte, ændre og slette varer. Derudover er der mange andre funktioner fx. indkøbskurv, PBS-funktion, kontakt-formular til mail osv. Inden for en overskuelig fremtid vil jeg programmere et modul, som logger al aktivitet på webshoppen. Dvs at man kan se hvor brugerne går hen på ens hjemmeside. Hvad tid de var der osv. Man vil faktisk kunne tjekke fuldstændigt hvor de er "nu". Jeg tænker det vil være smart, så man som ejer kan tjekke, om ens markedsføringskroner er godt givet ud. Grunden til jeg skriver dette er, at jeg overvejere at levere en løsning til nystartede iværksættere, hvis budget ikke tillader en HELT ny webshop. Jeg vil så levere individuelt design til, og tilpasse webshoppen til den enkeltes behov. Jeg vil bare høre om det er noget Jer nystartede derude er interesseret i? Jeg regner med, at prisen vil ligge på de 3000,-, men det afhænger jo af den enkeltes behov Snart vil jeg naturligvis vise en demo :)
MVH Adam |
Findes der virkeligt ingen kommentarer til min tråd?
Bliv gratis medlem