Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig webshopløsning for nye iværksættere

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle iværksættere

Jeg har for nyligt programmeret en webshop mig selv. Den indeholder fuld kontrol over alle varer der lægges ind i databasen. Dvs man både kan indsætte, ændre og slette varer. Derudover er der mange andre funktioner fx. indkøbskurv, PBS-funktion, kontakt-formular til mail osv. Inden for en overskuelig fremtid vil jeg programmere et modul, som logger al aktivitet på webshoppen. Dvs at man kan se hvor brugerne går hen på ens hjemmeside. Hvad tid de var der osv. Man vil faktisk kunne tjekke fuldstændigt hvor de er "nu". Jeg tænker det vil være smart, så man som ejer kan tjekke, om ens markedsføringskroner er godt givet ud.

Grunden til jeg skriver dette er, at jeg overvejere at levere en løsning til nystartede iværksættere, hvis budget ikke tillader en HELT ny webshop. Jeg vil så levere individuelt design til, og tilpasse webshoppen til den enkeltes behov.

Jeg vil bare høre om det er noget Jer nystartede derude er interesseret i?

Jeg regner med, at prisen vil ligge på de 3000,-, men det afhænger jo af den enkeltes behov

Snart vil jeg naturligvis vise en demo :)

MVH Adam

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 12:16

Findes der virkeligt ingen kommentarer til min tråd?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 12:26

lesP:

Findes der virkeligt ingen kommentarer til min tråd?

Det kan være, det er svært at kommentere, når man endnu ikke kan se en demo ;-)

Hvilke fordele er det ved at vælge din løsning fremfor de forskellige open source løsninger? 

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 17:28

Det er en funktionel webshop med følgende funktioner:

Administrator-del. Her kan uploades, ændres, slettes varer. Man kan sende nyhedsbrev, se alle tilmeldinger af nyhedsbrev.

Frontend-del. Man kan tilmelde sig nyhedsbrev. Man kan se varer ved flere kategorier. Man kan putte varer i indkøbskurv. Man kan gå til kassen. Her kan man som administrator vælge, om betaling skal foregå gennem PBS-løsning, eller om der skal ske en faktura. Desuden er der kontaktformular hvor spørgsmål bliver sendt til en given e-mail.

Det jeg vil levere er en komplet pakke. Jeg laver et design efter kundens behov. Kunden vælger et domæne den ønsker, og vælger hvor længe det skal vare. Prisen for pakken afhænger af hvor længe abbonementet skal vare. Selvølgelig får man mere rabat, jo længere tid man bestiller.

Jeg laver denne pakke for, at nystartede iværksættere skal have en chance til at starte en billig shop. Af princip er jeg imod man skal af med den helt store formue for at få en webshop programmeret, og min shop har alt hvad der er nødvendigt.

Skal man ud og have en open-source løsning skal man leve med reklamer til udbyderen og et "standard"-design. Ønsker man ikke det standard-design skal man bruge timer på at lave et nyt. Kunne man bruge disse timer på arbejde i sit firma, åbner det større muligheder. Jeg holder prisen på webshoppen så lav som muligt, og derfor foreslår jeg en abbonenmentsaftale. Jeg kan også sælge scriptet, men her snakker vi andre priser.

MVH Adam

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:39

Hvordan ser din shop ud mht sikkerhed mv?

Alt det du nævner er ikke noget en webshop som for eksempel Joomla+Virtuemart ikke kan klare (og den løsning kan en hel del mere også), og denne løsning er også enormt fleksibel mht design.

Men selvfølgelig svært at vurdere uden at have set en demo af din shop.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 17:40

Du ved godt der findes shopsystemer som Scannet, Joomla, Dandomain, bgsys etc? Her kan du starte noget billigere op end det du tilbyder, så hvis du har siddet det sidste år og proggrammeret noget som du tror er unikt, så må jeg skufe dig. (absolut ment i en venlig tone). Jeg tror det der efterspørges er en liste med funktioner din webshop har, ellers er det ikke nemt at sammenligne med hvad man kan få andre steder.

Jimmy

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 17:41

Hvilken SEO understøttelse har den? SEO venlige url'er m.m...

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 17:48

Det var et krav fra mine "medbrugere" af siden at shoppen skulle blive rangeret højt på google's søgemaskine.

Da der senere skulle ske en udvidelse af shoppen MHT PBS-betaling, bliver alle penge-transaktioner sendt via en sikker SSL-forbindelse.

Jeg ved bare af erfaring, at skal man til selv, at udvide og forbedre standard-scritps som joomla og osCommerce, vil man bruge LANG tid på det. Med prisen på min shop er det et dumt sted at spare når man kan få så billig en løsning.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 20:34

én ting er at man har forsøgt at lave noget der kan blive rangeret højt - noget andet er så dels om det er lykkedes og dels hvordan det er blevet lavet. Sagt på en anden måde - uden en større gennemgang af shoppen er det umuligt at sige om det er noget værd.

Joomla, osCommerce, WannaFind, DanDomain og hvad de ellers hedder har præcist det samme formål som dig - at lave en shop med så mange muligheder at alle kan bruge den, og som du jo selv er inde på kan der let være begrænsninger alligevel så man er nødt til at bruge tid på udvidelser. Præcis som med de nævnte shop vil det samme højst sandsynligt være tilfældet hos dig - den passer perfekt til dine/jeres formål og er derfor den bedste til det og den kan højst sandsynligt også benyttes af mange andre som den er nu, men der vil altid være nogle med andre krav og som så vil skulle have lavet udvidelser/forbedringer til den. Spørgsmålet er så bare hvor let det er i forhold til allerede eksisterende - samt hvordan den måske ellers kan skille sig ud fra allerede eksisterede der også er seo-optimerede og også har pbs/ssl osv.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:06

Jeg synes prisen er ganske fornuftig og hvis den holder hvad den lover kan det være en god måde at teste sin ide af uden den helt store risiko. Inkl. PBS aftale kan man så køre det første år for omkring 5000 kr. Skulle SEO delen ikke være helt i top, kan man alligevel komme langt med adWords og backlinks. Men til prisen vil jeg anbefale at folk sætter forventningerne derefter og lader sig positivt overraske hvis det har lige så meget funktionalitet som en shop til 10.000 og opefter.

Mvh Jesper

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)