Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elite brokke kunder

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15009
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Pedersen:

Så lige denne artikel i politiken;

[Kopieret artikel fjernet af moderator i henhold til lov om ophavsret]

Et link ville være en god ide, ellers er det svært at forholde sig til :)

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15009
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Finn Pedersen:

Den der artikel er jo også et bevis på, at medierne nogle gange gør en fjer til en hel hønsefarm...

Shitstorm? Der er en pige, som har skrevet noget, og hendes venner har skrevet kommentarer til dette. Hvori ligger shitstormen? 

Hvem der har ret i sagen, det ved jeg ikke, men jeg er 100% sikker på, at man let kunne have taklet det på en anden måde, således det aldrig var kommet dertil. Og det der bliver skrevet på FB om at smadre ruder mm, det er trusler om hærværk, og det tager politiet sig af.

Et hvert rationelt menneske ville jo let kunne konkludere, at sådan en post på FB ikke var sandheden, og at den mere var styret af følelser, end den var styret af fakta...

At begynde at lave et værn mod idioti, det er jo en håbløs drejning, især fordi alt det forberedende arbejde alligevel ikke holder en meter, når problemet opstår, da idioter handler irrationelt, dvs man kan alligevel ikke forberede sig. Og det er f.eks forslag om at smadre vinduer mm et godt eksempel på, for hvem vil skrive det, fordi man ikke kan få byttet et par sko? Et rationelt menneske ville foreslå, at vedkommende gik ned i butikken, og prøvede at tage en snak med dem endnu en gang...

Jeg synes ikke, at der er nogen grund til, at man skyder gråspurve med kanoner, og hvis man gang på gang giver efter i fuldstændig håbløse sager, så giver man alle brokke kunderne en grund til, at brokke og være grove. Så slår man selv dialogen ihjel, fordi man blot giver efter og kysser nogen i røven.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)