Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netradio.nu feedback

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet, kan godt se der ifølge den side stadig mangler en del SEO. Det vil jeg prøve at bruge lidt mere tid på.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jubbbii.. Den bliver bogmærk hos mig.

Det som jeg godt kan li ved den det er at du "bare" klikker på det enkelt område f.eks Radio 100, The Voice mv.

Har du kiggede ind under "Console" i forhold til, at den giver mig 2 fejl på nogle filer. + en anden som den også har svært ved at hente.

Jeg synes dog at din side, har virkelig mange gode ting som jeg godt kan li og det er klart et Thumps op for mig!

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Tak for feedback, dejligt du synes om siden. Har også forsøgt at holde den meget enkel (på overfladen) og hurtig at bruge :-)

Ja jeg har godt nok bemærket fejlen i konsollen, har dog ikke fået gjort mere ved det endnu da jeg kan se at fejlen stammer fra et Javascript SDK fra Facebook. Får du mere end den fejlen "sdk.js:89 Uncaught ReferenceError: $scope is not defined"? Det er den eneste fejl jeg kan se i konsollen.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en ny status opdatering til de interesserede:

- 3 nye stationer tilføjet (Gold FM, Global FM, Radio HLR)

- Flere detaljer omkring en station når man højreklikker og vælger detaljer

- Historikside hvor man kan se 20 senest afspillede stationer samt tid og dato

- Masser af småfejl fundet og rettet

Har også forsøgt at lave lidt SEO, men der er stadig en del punkter som kan forbedres.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

En ny opdatering er nu online:

- Ny station tilføjet: Radio Nord.

- Ny funktion: separate lydstyrker. Denne funktion vil automatisk gemme dine valgte lydstyrker for hver radiostation separat, hvilket kan være en hjælp idet mange stationer sender radio på meget forskellige lydniveauer.

- Nogle rettelser / forbedringer i brugergrænsefladen, bl.a. nyt logo på siden og lidt nye farver.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der endnu engang en ny opdatering til de interesserede:  

- "Mine stationer" menuen udvidet drastisk. Det er nu muligt at oprette offentlige stationer, som kan afspilles overalt og af alle, og på den måde dele stationer. Mange forbedringer alt i alt, og en god måde for dig at dele stationer som ikke findes på siden, f.eks. udenlandske.

- 2 julestationer tilføjet (Classic FM Christmas og Retro Radio Jul) med en flot sne effekt når de afspilles (tak Simon) :-)

- Radio Gloria lagt op igen

- Infoboks til at give besked når der er nye opdateringer og lignende

- Smårettelser i brugergrænsefladen og fejlrettelser

Som altid er feedback velkommen.

God weekend!

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

tsr1983:

Tak for tippet, kan godt se der ifølge den side stadig mangler en del SEO. Det vil jeg prøve at bruge lidt mere tid på.

mobil test siger mobil venlig men der er problemer med at visse siden det sagde pagescore test også den var rød , der er 21 fejl så det er ikke ideelt på mobil enheder og netradio kunne være dejlig på mobil telefon så det er ærligt med disse fejl https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/?url=http%3A%2F%2Fwww.netradio.nu%2F 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 22. Nov 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Julestationer? 

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er godt nok stadig en del SEO og andre optimeringer at gå i gang med, regner med at fokusere på det indenfor nærmeste fremtid, da jeg er ved at løbe tør for nye funktioner at implementere. Har ikke haft så meget tid til siden det seneste stykke tid.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er skam julestationer, stationer som spiller julemusik 24/7 fra nu og hele december. De er markeret med et lille juletræ på logoet og man kan også sortere så kun julestationerne vises :-)

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)