Lad mig lige sig med det samme at jeg ikke er interesseret i franchise, men har blot et par kommentarer til dit i øvrigt seje website.
1: Pris
Er det dit alvor at du vil tage 30 kr. for 1½ Cola? Dobblet til 3 gange så meget som normal prisen?
2: Sprog:
Ved godt det er småting, men vil alligevel nævne det. Kalder man det "sprut" og ikk "spiritus"? ligeledes har der været en del debat om man "må" kalde hot'n'sweet "Sort svin"..
Som sagt bare et par pointers så du undgår at støde potentielle kunder væk..
Jeg vil nu ikke give dig ret i, at prisen på 1½ l. cola er 3 gange højere end normalprisen!! Jeg mener faktisk at den vejlende pris er på 20-22 kr.
De priser, som Just-drink har, er mere i stil med de såkaldte "kiosk-priser". Her betaler man en smule mindre for at kunne handle "udenfor normal åbningstid" eller for at slippe for køen i supermarkedet.
Jeg vil til gengæld give dig helt ret i, at det hedder "Spiritus" og ikke sprut. Ligeledes er jeg dybt enig i betegnelsen "sorte svin" om Hot 'n Sweet (kald det evt. små grå).
ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.
Vores priser er som de er og det fungere faktisk rigtig godt. Kan godt være at det er dyre end normalprisen kontra supermarked eller kiosker. Men vi leverer en service efter åbningstiden og derfor mener vi de er rimelige.
Selvfølgelig kan folk tage en taxa til Shell eller en anden tank osv. og det synes jeg da også man skal gøre, hvis man finder priserne dyre.
Men ærlig talt finder vores kunder priserne rimelige, da der ikke er ret mange der vil gå fra en fest eller ofre penge på en taxa og stå i kø i tanken osv.
Med hensyn til sprog valget vil jeg gerne give dig ret. Takker for opdagelserne. Vi er ved at kigge på det.