Jeg får snart nogle special designet alu skilte. Det smarte er, at på overfladen står der blot "TYVERISIKRET" samt GRANHOLM.DK og et løbenr. Under er et skilt, som med speciallim limer sig fast og nærmest brænder sig fast. Dvs. at der altid vil stå, HVIS man forsøger at fjerne skiltet "Stjålet udstyr - +45 61 30 38 66".
Da det er helt nyt, regner jeg med at tage ud fra uge 3. Kotakt mig på stefangranholm@gmail.com for mere info. Kort : Mærk dine ting, så tyven ikke løber med dem- Investeringen du håber er unødvendig
Kemisk mærkning er :
Og gør tingende mindre værdifuldt at sælge for tyven, og dermed mindre attraktivt at stjæle.
Skiltning Der findes forskellige former for skiltning, priserne er : Plastik med underskilt : 200kr / stk (pt ikke på lager) Aluminium (look) med underskilt : 225kr / stk
Skiltningen er med løbenumre. Dvs. ved tyveri, kan nummeret ikke fjernes, da det gravere sig ned i genstanden det sidder på.
Tillægs priser : Opsætning Hadsten, Hammel, Sabro - Mindst 8 skilte Andet : Efter aftale
Skiltning på døre og vinduer : Advarselsskilt : 20kr /stk Større skilt : 35kr/stk |
Mærkning af udstyr : Private og firma
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)