Derude hvor jeg bor er der nok et par 1000 der skralder om natten mange er grundet gæld , det er supermarkeder affald container efter lukketid og jeg tror dog også nogle ikke gør det af økonomiske oversager men når smider mere end 1000 brød bare et sted om dagen er det stor miljø belastning for samfundet og det kunne delvis løse hele verdens problem med miljøet http://natgeo.dk/videnskab/foedevarer/madspild-13-milliarder-ton-foedevarer-gaar-tabt-hvert-aar 1/3 del af maden ender i skralden især supermarkeder er en meget stor bidragyder til miljøbelastning i samfundet tænk alle de skove der kunne plantes og en smuk jord vi kunne have uden madspild internet ja jeg sidder hos mor og far nu , jeg er dog hobbyvirksomhed mine udgifter vil altid være højere end indtægterne , så kan man hellere ikke få moms retur . folk der driver med overskud for øjet vil jeg ikke anbefale at skære ned i udgifter ikke internet eller langsom internet forbindelse og skralde er hellere ikke verdens bedste ide hvis har overskud man bruger tid dette og hvis tjener penge dette er tiden bedre brugt egen virksomhed og du spare tid ved at handle ind . Dog hvis ikke har kunder nok , ja så er skralde god ide især i opstart fasen , men dette er svært at sige hvem kan betale sig for eller ikke Dog overveje når er på kanten der er jo ikke råd revisor med mere når ikke tjener penge , så bedste at have anden indkomst ved siden af så ikke skal bruge samfundets kroner på skat.dk bruger tid en , de forstår jo ikke altid alternative måder at leve , som hellere ikke mere er alternative men efter deres syn er anderledes så mit råd hav indtægt ved siden af , jo jeg lever sådan nu , da ikke har job og har haft problemer komme igennem skolegang med mere , jeg vil dog kun anbefale i opstart fasen 1-2 år maksimalt at leve ekstremt på kanten med ikke overleve med virksomheden og hvis så ikke giver overskud droppe virksomheden så |