|
Hej venner, |
Fejlede du noget, for hvis kunne du evt. kontakte din læge og få en udskrift (eller noget). Det kan evt. hjælpe dig.
Har ikke forstand på sådan noget ?
Debat
|
Hej venner, |
|
Fejlede du noget, for hvis kunne du evt. kontakte din læge og få en udskrift (eller noget). Det kan evt. hjælpe dig.
Har ikke forstand på sådan noget ? |
|
Hej Charly Jeg synes du skal forklare politiet det som det er at du ikke kan afvise at det kan være sket (pga stress), men at du ikke har nogen erindring om det, og dermed ikke umiddelbart kan erklære dig skyldig. Sig at du er parat til at erklære dig skyldig såfremt de kan vise dig videoen og der ikke er tvivl om at det er dig, uden at det behøver at gå rettens gang. Hvis de af en eller anden grund ikke vil vise dig videoen synes jeg ikke du skal erklære dig skyldig. I princippet kan de tage fejl. Skulle du ende i retten og få to års pletter på starfefattesten, taler det meget til din fordel at du har været åben overfor en tilståelsessag, men at det var politiet der ville gøre en retssag ud af det. Hell, vi kan lave en Amino tur ud af at overvære denne retssag til 12.95,- med banner og hele molevitten :-) Mvh Jesper |
|
Sikke noget hø. Prøv at tale med forretningen, og forklar dem det samme som du skriver her. Det var da bedst at få klaret sagen i al mindelighed, selv om det måske kan blive svært hvis politiet er indblandet. Vi kender nok alle situationen med: Hov var der rødt ? og så kigger man i bakspejlet. Altså det med at man kan være lidt distret, som jo også ligger til grund for din handling. Held og lykke. Mvh. |
|
Klaus >> |
|
Fuck da det. Du er iværksætter og har sikkert ikke brug for en ren straffeattest. |
|
Martin >> |
|
Jeg kan godt forstå at du er lidt nede men: En ting er hvad de tror om dig. En anden ting er hvad du ved om dig selv. Og jeg er helt sikker på at du ikke gjorde det i 'ond tro'. Så Charly, op med humøret
Mvh. |
Min kone er betjent og hun siger at en udtalelse fra din læge måske kan hjælpe dig. Så ned til lægen og få en erklæring og få prøvet din sag. Dbh Martin |