Kære Med-Amino'er Jeg er pt. i gang med at udvikle på mine kurser. Jeg har tidligere afholdt kurser i Facebook-strategier og generelt om markedsføring. Jeg vil selvfølgelig hele tiden sørge for at levere alt det bedste til mine kursister, så derfor er det vigtigt, at vide hvad behovet og ønskerne til sådanne foredrag er hele tiden. SÅ.... Jeg arbejder nu på en "workshop", hvor I som kursister kan en gennemgang af hvad en markedsføringsstrategi bør indeholde og hvor vi efterfølgende arbejder med jeres virksomheder. Jeg forestiller mig et arrangement kunne se således ud: kl. 10. Gennemgang af markedsføringsstrategiens grundelementer. kl. 12. frokost kl. 13. Workshop, hvor I kan få hjælp og svar på spørgsmål til jeres strategi. kl. 16. Vi slutter af med et lille netværksmøde og en fyraftensøl. Kl. 17. Tak for i dag. Jeg ønsker svar på følgende spørgsmål: 1. Ville sådan et arrangement overhovedet være interessant for dig? 2. Vil du foretrække at deltage i et lille forum med maks. 10 deltagere eller er det ikke vigtigt for dig? 3. Hvad ville du være villig til at betale, for at få hjælp til din markedsføringsføringsstrategi? 1000, 2000 eller mere? Skyd løs! |
Markedsføringsstrategi - Skal vi lave den sammen?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)