Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk desing & Foto hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! Smile

Jeg er helt ny herinde, men kunen godt tænke mig at vide hvad I synes om min ide mht. min hjemmeside?

www.w-graphic.dk

Det er ikke så mange ting der fungere endnu, kun de 2 første menu punkter under "Produkter".
Men hvad synes i den?

Heidi

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:34

Hej Heidi

Mit første indtryk er positivt. Man må gå ud fra at din stil er meget feminin? Glæder mig til at se noget af dit arbejde.

Teksten foran liljebuketten er dog lidt svær at læse.

Der er et par stavefejl, bl.a. "Det er en spændende hoppy.." Hoppy = Hobby.Smile

Mht. fotografering, sælger du den ikke så godt overfor mig. Hvis jeg skulle giftes (igen) ville jeg foretrække en erfaren fotograf, og ikke en der gerne vil prøve noget nyt.. hvis du forstår. Teksten " Børn, er heller ingen hindring. Jeg gør altid mit ypperste for at børn/babyer føler sig trygge ved situationen, så vi sammen kan få nogle mindeværdige resultater ud af en fotosession." er skide god, dog bortset fra "Børn, er heller ingen hindring." Der kunne du måske skrive "Fotografering af børn er mit speciale..." el.lign.

Ellers en fin side Yes

mvh

Jacob 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:22

Hvis du er grafiker, så skal du VISE at du er grafiker!!!!
(hvilket du ikke gør nu)

1) slideshows af dine værker (ligegyldigt hvilken kategori: hestetegninger, portrætfotos, kruseduller, websitedesigns, fotomanipulationer, alt!)

2) lav en tegnet website - ikke det der webshop-kasse-fis. Hvis du bogstaveligt talt tegner din websites linier vil det LAAAANGT bedre illustrere hvem og hvad du er! Rent teknisk laver du blot en baggrundstegning som du selv eller din webdesigner derefter laver usynlige html-tabeller henover. (hvis du da ikke vil lave den helt i flash?)

3) hvid tekst på travl baggrund i logoet?  stærkt kritisabelt!

4) hvis du mangler en webdesigner, så find én der til gengæld mangler en grafiker - så er du godt kørende for ingen penge. :-)

5) du skal lave dit univers! ét enkelt udtryk: skal det være "faktualitet, billige priser og masseraftekstfordijegikkeharnogetjegkanfremvise" (hvilket din website fra menuen og nedefter udstråler) eller skal det være "eksklusivitet, stil og professionel minimalisme"? (hvilket logobjælken udstråler - BORTSET fra den hvide tekst)

6) ..og til sidst en opmuntring... jeg kan godt lide din logotekst, den smalle knivskarpe font.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 02:24

Hej Heidi

Det skal nok bli en flot side når den blir færdig. Jeg er enig med Jacob og synes teksten i banneret er alt for svær at læse, overvej at skrive i den øverste grå bjælke istedet.

Også synes jeg du kører alt for meget på at du ikke er proffesionel og det er din osv.....DET SÆLGER IKKE...lav det om.

Det var mine gode råd *ss*

MvH Max

www.maxr.dk

Max Rogild www.maxr.dk
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 12:57

Lige en kommentar til din overskrift; " Når kvaliteten ikke skal overgå prisen".....mener du ikke "når prisen ikke skal overgå kvaliteten"?? Hvis kvaliteten ikke overgår prisen, så betyder det jo at din pris er højere end din kvalitetet og det er jo ikke så godt vel? :-)

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 20:22

Hej Heidi

Flot side men jeg har lige et par ting :-)

Når man finder din side, må man antage at man er på udkig efter en grafiker. Derfor ville jeg lægge noget grafisk på forsiden, fremfor kun tekst. Jeg tror det vil fange blikket, så den potientielle kunde ikke bare "fiser videre".

Du har en søge funktion, jeg vil ikke mene den er nødvendig på en side som din.

Håber du kan bruge mine indslag.

Hilsen Anders

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)